Тег AREA. Top_231


Сайт Л і с к и               Головна      Про сайт     Архів новин     Флора/Монітор     Вебкамера 

До змісту 


                                        Коментарі за 2013 рік

Житель ДВРЗ  31.12.2013 14:21
А не проще бы КИЕВПАСТРАНСу вообще написать, что городская электричка отменяется, как не состоявшееся чудо перевозок.

Перейти до статті №0953

523  31.12.2013 02:37
Спасибо, очень интересно!

Перейти до статті:  "Дарница"

Житель ДВРЗ  27.12.2013 15:46
Жаль не сказано где эта елка будет стоять. А на елке игрушек не будет? Или их вешать и снимать будут бесплатно? А чтобы снять все что нацепили на елку нужна будет техника, так что зарплата за демонтаж резко упадет.

Перейти до статті №0951

Житель ДВРЗ  27.12.2013 15:34
Пропустили подвал на Рогозовской,1 . Но мне кажется жителям этих домов особо не позавидуешь. Особенно если в подвале откроется маленький столярный цех. Жизнь покажет. По А-А, 107 в полуподвале чего только не было.

Перейти до статті №0947

Житель ДВРЗ  23.12.2013 11:48
Проскочу-не проскочу, проскочу-не проскочу.....
НЕ ПРОСКОЧИЛ

Перейти до статті №0938

Людмила  18.12.2013 16:31
Я считаю что нужно выделять деньги и 11 школе и 103 и не надо делить школы на свою и чужую. Наверное когда депутат баллотировался, то не акцентировал внимание в какой школе он учился. Иначе избиратели в следующий раз будут именно на это обращать внимание. И не факт что победит выпускник 103 школы.

Перейти до статті №0859

Владимир   16.12.2013 22:54
Ви дуже мягко сказали про Голову осбб У нас в будинку Голова з прибудинкової території зробила комерційну парковку і за за одне парко місце взяла с кожного по 4 500грн. Звіту і кошторису за клаптик (12кв.м. ) асфальту не надала . 260 000грн в кишеню Бере за охорону 215грн/міс.х 80місць = 17 200. охороні платить 7 200 . а 10 000 в кишеню, а за 4роки це 480 000грн. Всіх залякала парко місцями і взяла 60% доручень і на зборах одноосібно приймає рішення . Суди , прокуратуру ДПІ, ДВС купила. Три роки воюємо.

Перейти до статті №0147

Володимир  12.12.2013 17:42
Чудове фото.

Перейти до статті №0928

Света  05.12.2013 21:44
Спора никакого и не было, я написала свое видение нашего образования в школе. И никаким образом вас обидеть не хотела.

Перейти до статті №0913

Олександра  05.12.2013 16:11
Я не обижаюсь и никому не закрываю рот, а так как и вы выражаю свое мнение. Надеюсь на этом спор будет закрыт

Перейти до статті №0913

киев  05.12.2013 15:34
Александре! Что вы так обиделись на правду. Нельзя закрывать рот родителям,теп более ,что вы учитель. Примите замечания!! Хотя,врядли, амбиции дороже!!

Перейти до статті №0913

киев  05.12.2013 15:23
Вот и правда ,что `вода` льется только на 103 школу!! Тесленко -депутат половины ДВРЗ,значит , не быть ему больше депутатом!1 Заранее для Александры не пишите комментарии -ведь учитель 103 школы ничего честного сказать не может11

Перейти до статті №0919

Олександра  05.12.2013 14:48
Светлана, во всех конкурсах и мероприятиях, которые проходят в классе могут принять участие все желающие, вне зависимости от того кто их родители.

Перейти до статті №0913

Света  05.12.2013 14:30
Здесь речь не о родительских амбициях, а об отношении учителя к детям. Вы прекрсный педагог!!! У вас многие могут поучится. Но учителям важно какие папа и мама у ребёнка (учитель,врач, спонсор школы) , а если не дай бог он с неблагополучной семьи так и отношение соответствующее..Просто `одни` дети участвуют во всех мероприятиях а другие хотели да их не берут

Перейти до статті №0913

Олександра  05.12.2013 13:40
КИЕВ - Мне стыдится нечего! И я не скрываюсь под чужими именами! Подготовлено хорошее мероприятия и дети получили удовольствие, показали свои таланты, все остальное мелочи. Все дети получили дипломы и подарки - ОДИНАКОВЫЕ! Так что не нужно распространять негатив! Поверьте, после таких выпадов, не хочется ничего делать, но делаю, потому что дети не виноваты в родительских амбициях...

Перейти до статті №0913

Николай  05.12.2013 13:33
Почему вы возмущаетесь? Если у кого то претензии почему не подойти к классному руководителю, а распускать грязь через всемирную паутину...

Перейти до статті №0913

Киев  05.12.2013 12:36
Родители,не напрягайтесь-ничего не измените! Под именем Олексендра пишет комментарии учитель,поэтому так все объясняется-стыдобище!!

Перейти до статті №0913

Олександра  04.12.2013 21:15
Вы не правы. Причем здесь дружба? Ведь выбирал не классный руководитель. Было жюри, были другие родители, которые могли проследить за работой жюри. Проще всего списать все на `учительского ребенка`. Поверьте к учительским детям всегда более завышенные требования чем к другим ученикам. Так если судить по вашим словам, то конкурс проводился специально для определенных детей? Проще всего обвинить всех, чем порадоваться за позитивные эмоции, которые дети получили от конкурса. Я всегда говорю детям, что главное участие. А вот родители которые постоянно хотят призовые места и капают этим детям на мозги, поступают не правильно. Потому что дети потом принимают участие не для своего удовольствия, а для призового места, а когда не занимают его, травмируют свою психику, нервничая что родители не похвалят просто за участие...

Перейти до статті №0913

Света  03.12.2013 23:06
Ну как всегда победители дети учителей работающих в школе. Хорошо когда твоя мама подружка класного руководителя и директора! Обидно что к другим детям нет такого внимания

Перейти до статті №0913

Володимир  28.11.2013 09:59
Іще були у Будинку культури музей ДВРЗ і дитяча бібліотека, на другому поверсі в коридорі ліворуч.

Перейти до статті №0907

Andrii  25.11.2013 18:52
звісно ж, і я теж. Я просто констатував, побачивши один `дизлайк`

Перейти до статті №0903

admin  25.11.2013 11:46
Редакція сайту дотримується норм нейтральності та однаково поважає всіх читачів, незалежно від їхніх політичних поглядів.

Перейти до статті №0903

Andrii  25.11.2013 11:26
О, серед читачів є комуняка )))

Перейти до статті №0903

Житель ДВРЗ  22.11.2013 14:42
Да, не повезло Вам с Динь-динем. Заходите на Макаренко. Там Вам и товар предложат и оплата по карточке.

Перейти до статті №0023

Житель ДВРЗ  22.11.2013 09:33
А никто никуда не переносил. Это был кусочек от ул.Красногвардейской до новой, тогда, станции метро `Дарница`. Как и показано на карте. Линия проходила по пустырю вдоль Попудренко. Потом параллельно трамваю достроили метро до Черниговской, бывшей Комсомольской.

Перейти до статті №0900

Володимир  21.11.2013 21:14
Тепер зрозуміло як тоді ходили трамваї. Не пам’ятаю лише розв’язку на шосе (Дарниця) біля ДШК. А стосовно трамвая до Броварів, то він ходив туди з 1913 року і до війни за маршрутом Поштова площа – Бровари, спочатку бензомоторний потім електричний.

Перейти до статті №0900

Andrii  21.11.2013 17:00
Це з скільки роботи і коштів, його змістити на 200 метрів з Попудренка на Гагаріна.... Зараз би такого точно не робили....

Перейти до статті №0900

Andrii  21.11.2013 16:59
Я і не знав, що по Попудренка ходили трамваї.... Це тей, що йшов до Броварів?

Перейти до статті №0900

Ольга  19.11.2013 13:47
Хочется обратить внимание администрации на персонал, который работает в магазине на ул. Марганецкой. Продавцы постоянно курят, разговаривают по телефону. Какой товар могут рекомендовать такие спецы??? Вас не смущает вопрос: ` Почему нет продаж?` Убедительная просьба, введите расчет терминалом, так как в данном магазине оплата проходит только наличными.

Перейти до статті №0023

Володимир  15.11.2013 09:14
Справжня розрада для душі

Перейти до статті №0890

Володимир  11.11.2013 16:07
Класні знімки. Здається, що вони зроблені в Дарниці. Бо в ті роки демонстрації проходили по районах. ДВРЗ ходив по нинішній вулиці Заслонова (тоді Косовського), повз Дарницький райком партії.

Перейти до статті №0886

маринка  07.11.2013 19:29
круто

Перейти до статті №0006

Житель ДВРЗ  05.11.2013 10:41
Что сгорело -не сгнило, главное что никто не погиб. А проводка- что было в советское время то и ставили, кто считал те нагрузки.

Перейти до статті №0868

Житель ДВРЗ  05.11.2013 10:32
Хорошие стихи и комментарий критика с умором

Перейти до статті №0867

irysha  30.10.2013 11:35
Александра, а ничего,что в 11 школе,которая тоже переполнена,деревянные перекрытия,которые свое отжили,лет40 назад ,которые срочно надо менять? Да и детей в этих школах с разницей в 20 человек( без новостроек). Ко всему надо подходить взвешивая все `за`и `против`,а не делить на своих и 11 школу..

Перейти до статті №0859

Олександра  29.10.2013 19:39
Тому що на даний час 103 школа знаходиться в більш скрутному становищі. Більшість новобудов саме біля 103, яка вщент переповнена. 11 школа займає лише 2 приміщення в ДНЗ 701, а 103 займає 4 приміщення вДНЗ 700,701.

Перейти до статті №0859

Динамо К1  29.10.2013 13:02
А почему вопрос 11 школы не вошел в протокол?! В зале этот вопрос поднимался!! А ответ прост-Тесленко -выпускник 103 и льет воду только на свою мельницу!! 11 школа с 36 года ,неужели ей меньше нужна достройка?! Выпускники 11 школы ,неужели нам все равно?! А Тесленко на выборах ждет сюрприз!!

Перейти до статті №0859

Andrii  29.10.2013 12:02
Цікаво, що вулиця Пражська нікого не цікавить, але вона ж не меньш убита ніж інши дороги, а вона також є великою транспортною артерією для ДВРЗ. Коли маршрутка в ями потрапляє, то аж зуби вибити можна.... Невже тут тільки мешканці ДВРЗ та Ліски, а де ж Стара Дарниця....Ім все побоку...

Перейти до статті №0859

Andrii  28.10.2013 10:50
Цікаво, якщо та дорога буде така ж убита як і Бутлєрова і Віскозна та ще й з переїздами де швидкість не більш ніж 5 км, або й даже з повною зупинкою.... то на**** така дорога потрібна... тільки замилення очей. Або бодай навіть гарна дорога від Довбуша до того перешийку, а далі провалля, то який буде сенс нею користатись..... Хіба що обов`язкова для фур, а Алма-Атинська тільки для автомобілів...

Перейти до статті №0857

Спартаківна  27.10.2013 12:22
От лихо... Виявляється, то `залізниця в усьому винна`.
І нема ради на її власників? Вони що, поза законом в Україні, жодна влада їм не указ?

Перейти до статті №0857

Людмила  25.10.2013 15:48
Сейчас сделали очень хорошую парковую зону На ДВРЗ. Но не понятно почему не доделали ограждение парка, так и остались торчать штыри. Наверное ждут, пока кто-то травмируется, потом доделают. Правда жители частного сектора уже начинает разбирать дорожки и перетаскивать к себе в дворы. Уже несколько лавочек украли. Тоже явно их работа. Летом пьяные компании собираются и мешают спать. Если бы были камеры наблюдения - было бы здорово.

Перейти до статті №0712

Житель ДВРЗ  25.10.2013 14:54
Да, все сложнее и сложнее снимать кино про старину `советскую`. Современные высотки портят вид для съемок. Но у нас еще есть частный сектор, про который киношники не очень вспоминают, хотя он тоже уже во многом не `старинный`.

Перейти до статті №0851

Вадим  25.10.2013 13:26
http://kiev.segodnya.ua/kpower/Probok-na-DRVZ-stanet-menshe-470468.html

Перейти до статті №0853

admin  23.10.2013 10:45
Депутати тут:
http://www.dnipr.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=2639%3A2013-10-21-15-00-26&catid=194%3A2011-09-20-09-38-10&lang=ua

Перейти до статті №0846

Андрій  23.10.2013 10:35
А де ж депутати?

Перейти до статті №0846

Andrii  23.10.2013 10:34
Молодці! Хвала!!!!

Перейти до статті №0846

Andrii  21.10.2013 11:19
чому з північного входу, не відбувається ніяких культуринх заходів. Ні скверу, ні пам`ятників....

Перейти до статті №0841

Дмитрий  20.10.2013 03:06
Есть еще и северное устье, южнее Московского моста на километр. Северный рукав отделяется в трубу возле мостовой развязки у улицы Мурманской, выходит восточнее Лесного массива, ныряет в трубу под массив и выходит в конце улицы Милютенко в лесу. В конце леса к северному рукаву присоединяется система озер и ручьев Парка Победы, далее следует под Воскресенкой и Радужным и выходит мимо коллектора к заливу у Десенки. Интересная речка. Бабушка рассказывает, что в 1973 году, я купался в лесу в ручье с чистым песочком. Это и был северный рукав.
Я тоже прошел ее от истока до устья на велосипеде. Верховья, в районе южной части ботанического заказника `Рыбное` чистые, и в них водится мелкая рыбка до сих пор. Да и пруды в рыбхозе `Рыбное` тоже были заполнены водой Дарницы.

Перейти до статті:  "Дарница"

Andrii  18.10.2013 11:09
Congratulation!!!!

Перейти до статті №0837

Житель ДВРЗ  15.10.2013 10:10
Хотелось бы узнать дальнейшую судьбу похороненного более 5 лет водопровода `им. Черновецкого` в частном секторе ДВРЗ. Сколько денег зарыто в улицы поселка.
А канализация, хоть и неофициально, но работает. Спасибо.
А те, кто еще не подключился самостоятельно к канализации, платят двойную цену: за автобочку и за водоотвод, который включен в стоимость воды - 1.79 грн.за подачу и 1,39 за водоотвод.

Перейти до статті №0833

hrobak  07.10.2013 22:59
Ви пропонуете замість лісочка побудувати гіпермаркет?! Дякую, не треба, шукайте інше місце...

Перейти до статті №0819

Андрій  03.10.2013 12:10
Наче намальовано

Перейти до статті №0817

Andrii  03.10.2013 12:07
Нажаль я так і не отримав протоколу зустрічі Попова з мешканцями ДВРЗ, писав їм на Фейсбук...(

Перейти до статті №0819

Володимир  30.09.2013 09:23
Приємні спомини і про бібліотеку, і про людей, що там працювали. Вражає згадка про бібліотеку на Машиністовській, в клубі локомотивного депо. Хто жив з цього боку ДВРЗ де школа №103, ходив саме туди. Показували в тому клубі і кіно, були дитячі гуртки. Той будинок і зараз стоїть.
Щирі вітання нинішнім працівникам бібліотеки, які не лише продовжують традиції бібліотеки ДВРЗ, а збагачують їх новими формами. Добре, що тут працюють творчі люди.

Перейти до статті №0812

Володимир  25.09.2013 14:02
Класна фотка. А чи дійсно це бібліотека ДВРЗ? Може, спробувати ідентифікувати тих, хто на фото, хоча б бібліотекаря

Перейти до статті №0808

Andrii  25.09.2013 11:18
Так, а що ж з дорогою? Буде ще одна? про це хтось щось запитував? Думаю в залі було багато представників бюджетної сфери (місцеві лікарі, вчителі, заводчани....), які були для масовки, і звісно ж прямі і гострі питання вони боялись задавати... Щось там коліі почали копати, це для чого, тіпа щоб новий трамвай пустити ))) один раз на півтори години )

Перейти до статті №0805

Andrii  25.09.2013 11:09
Нажаль, але там трапляються п`яні бики ( Особлива публіка в тій наливайці

Перейти до статті №0804

Вячеслав  20.09.2013 13:36
Сьогодні зустріч мешканців з Поповом проходитиме в центрі культури о 16:00. Усі важливі питання, в тому числі дорога та реконструкція шкіл, обов'язково поставлять Попову. Усі питання для Попова були підготовлені в приймальні Тесленка.

Перейти до статті №0801

Andrii  20.09.2013 11:25
Так а где эта кинодеревня, на ДВРЗ, дет на териториях промзон? там тоже леса охвачены и озера...

Перейти до статті №0798

Andrii  20.09.2013 11:13
Блін, аби я знав де він і коли буде і був там в той час, я б поставив йому таке запитання....

Перейти до статті №0801

Читатель сайта  20.09.2013 10:29
Название `Для взрослых` вначале испугало - вроде алкоголь там, что ли :) Оказалось - очень заманчивый, здоровый по сочетанию продуктов рецепт, совсем не обязательно только для взрослых. Спасибо!

Перейти до статті №0802

admin  17.09.2013 12:16
Ні :)

...съемки будут проходить до середины октября в Киеве и Коростышевском каньоне.
...А старообрядческая деревня будет воссоздана в кинодеревне FILM.UA - уникальной локации с аутентичными деревянными домами, колодцами и даже собственным озером...

Перейти до статті №0798

Андрій  17.09.2013 12:10
І шо такі будиночки там побудували?

Перейти до статті №0798

Ганна  16.09.2013 23:16
Дуже не вистачає у нашому районі тренажерної зали.... Цікаво, а як інші мешканці ДВРЗ вирішують для себе це питання?

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Andrii  09.09.2013 12:34
Доречі цей мотлох досі ніхто не прибрав...
А може це вимушений вчинок, щоб не платити утилізаційний збір ))))

Перейти до статті №0782

Андрій  09.09.2013 12:31
Зазвичай наші пожежники потрібні для того щоб поставити факт, так пожежа була, все згоріло або ще щось. Головну мету - `допомогти, врятувати` мало хто вже знає. Типова бюрократія навіть у робітничих ешелонах. Так само і про нашу міліцію.... А ну да, ще є вищі інстанції, не `роботяги`, які ще й тебе звинувачать, здеруть штраф або ще й хабар, підставлять, зруйнують і т.д.

Перейти до статті №0782

Andrii  05.09.2013 17:28
Вітання Сергію!!! Всіх авторів, читачів сайту, та мешканців! )

Перейти до статті №0777

Володимир  05.09.2013 12:27
Дійсно, зйомки відбуваються на ДВРЗ. І конячку цю теж пам'ятаю. Вона возила ситро, яке виготовляли `на стройке`.
Дуже оригінальний ролик!

Перейти до статті №0778

тетяна  05.09.2013 11:45
Срочно нужно поговорить с диспетчером , оператором или бухгалтером Киевенерго. Вот уже 5 номер, уже второй час - и никак

Перейти до статті №0401

Олег  27.08.2013 17:58
Собрание закончилось вызовом наряда милиции и составлением коллективного заявления. Компания Триолан обещала все демонтировать и вернуть к прежнему состоянию, правда только в домах 41а и 39а - жители только этих домов присутствовали и высказали недовольство.

Перейти до статті №0757

Маша  27.08.2013 14:51
Подскажите,может с детками ходит кто то в клубы раннего развития ( нам 1,5)Заранее спасибо

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Дима  27.08.2013 07:51
Сам хотел в подъезде поставить и отвозить иногда в другой пункт приема, но у нас нет консьержа и вешать такой пластиковый контейнер - глупая затея. А тут Триолан поставил над своими трубами отличные металлические ящики с антивандальными свойствами. Сегодня после встречи с инженером Триолана можно будет часть отдать под контейнеры для батареек =)

Перейти до статті №0364

Володимир  18.08.2013 22:56
Цікаве дослідження. На жаль, нема детальної інформації стосовно боїв за визволення лівобережної частини Києва. Адже Чернігівсько-Полтавська операція, що передбачала звільнення лівобережної України, завершилася саме в районі Дарниці.
Що стосується неідентифікованого об'єкта на карті, то це болото. На тому місці зараз знаходяться гаражі..

Перейти до статті №0742

valyusha1953@mail.ru  13.08.2013 14:26
Пиявки, которые все эти годы снимали с каждой квартиры по 30-40 грн. квартплаты себе в карманы и никаких услуг (((

Перейти до статті №0246

Житель ДВРЗ  12.08.2013 08:27
В воскресенье, 11 августа, ездил. Время в пути до 15 мин. Обратно через 15 мин. или 1час 15 мин. Очень удобно. Времени для покупки, без спешки, вполне хватает.

Перейти до статті №0727

Житель ДВРЗ  12.08.2013 08:12
Да, хоть какое-то разнообразие - кино снимают. Вот только скоро многоэтажки не дадут такой возможности. Куда ни посмотри - взгляд упирается в этажерку. ДВРЗ растет, расширяется, как вширь, так и ввысь.

Перейти до статті №0731

Житель ДВРЗ  09.08.2013 09:44
Спасибо Эпицентру. Жители ДВРЗ не дайте потухнуть хорошему, ездите в Эпицентр хоть на экскурсию, а то закроют маршрут из-за малого пассажиропотока. Вискозная рядом, но добраться тяжело. А здесь на шару.

Перейти до статті №0727

Сергій Соколов  07.08.2013 14:01
Це той самий. На різних стадіях створення.

Перейти до статті №0720

Володимир  07.08.2013 09:53
Не зрозуміла доля ОСН, про створення якого повідомлялося 31.01.2013 р. Тепер їх буде два? Чи той ліквідовано?

Перейти до статті №0720

Житель ДВРЗ  06.08.2013 12:53
Оказывается и в те времена `писарчуки` допускали не точности. Указанные Дома числятся по ул. Алма-Атинской, а ул.С.Лазо упирается в больницу и таких номеров никогда не было.

Перейти до статті №0721

Вячеслав  04.08.2013 21:42
Большьшое спасибо за Ваш труд ! Очень толково ВСЕ оформлено. И статьи и фото к ним. И по поводу Братской Могилы у вокзала. А ведь до 1970 года на могиле ВСЕ БЫЛО ! И ограждение и памятник и плиты со списками(погибших железнодорожников (и солдат???) Уже не помню. а фото тех надгробий на могиле к сожалению НЕ сохранились. Но недолугим это почемуто мешало. Говорили что останки перенесли в новое захоронение на площади перед вокзалом. В этом я ОЧ сомневаюсь что то.что оставалось от людей после той бомбежки и первоначально захороненных в ВОРОНКЕ от 1-о тонной бомбы могли ВСЕ перенести. Еще раз спасибо за ваш труд ! С ув. Вячеслав.

Перейти до статті №0253

Володимир  02.08.2013 15:27
До того як побудували БК, основним місцем гуляння був саме цей парк. Як це відбувалося - в невеличкому уривку з книги ДВРЗ.

Перейти до статті №0712

Житель ДВРЗ  01.08.2013 15:57
Не плохо было бы, если пан Тесленко добъется статуса скера, а то скорее всего это очередная (ближайшая) стройплощадка после Лазо. А хороший парк был - и детские площадки и летний открытый вечерний кинозал. Клумбы помню, а фонтаны - это, наверное, в начале застойки ДВРЗ.
Жители тогда были совсем другие.

Перейти до статті №0712

Житель ДВРЗ  01.08.2013 09:38
Аж слюньки потекли.......

Перейти до статті №0711

лунтик  30.07.2013 18:24
про ксюшу можна забыть , ей щас надо бабки отмывать ато навыборы много портатилась

Перейти до статті №0706

Андрій  30.07.2013 16:06
На що вони сподівались, незрозуміло....А як людям ходити до лікарні, хто живе з боку парку. Повна дурість була закрити калітку. Тепер мають і діру в паркані )

Перейти до статті №0707

Сергій Соколов  26.07.2013 05:09
Спробуємо дізнатись. І не обов'язково у директора :)

Перейти до статті №0699

Andrii  25.07.2013 17:58
Сергію, а це дійсно цікаво, чому завод просив громадян прибрати гаражі... Спитати б у директора...

Перейти до статті №0699

Andrii  25.07.2013 17:55
Побоююсь, що можуть звести на цій ділянці декілька висотних будинків... дуже смачний клаптик земельки! Адже зараз будівництво в Києві і навколо нього знов набрало бурхливого розвитку. Власник гаража сам натякнув владі на місце! А краще б спробував узаконити ділянку, перш ніж скаржитись. А там би вийшов класний парк, який і так ще проглядається, алейки, рівно висаджені дерева! Цікаво, чому саме завод почав цю лайку з власниками гаражів. Можливо він має на неї теж якийсь зиск? Або ж хотів повернути парк біля `леніна`? - сумно віриться, що зараз хтось би боровся за землю задля парку або якогось загального місця відпочинку.

Перейти до статті №0699

Володимир  24.07.2013 15:54
Колись у лісі на ДВРЗ не так просто було заготовляти не лише кору, а й будь що. Пропоную фрагмент з книги «ДВРЗ» стосовно лісника Семена, що не один рік піклувався лісом поблизу ДВРЗ.

Перейти до статті №0695

Павел  19.07.2013 13:53
Да, коммуникации в хрущевках - это проблема, в частности старая проводка, которая очень часть является причиной пожара в хрущевках - http://sociallinks.eu/realty/7329/

Перейти до статті №0642

Андрій  19.07.2013 11:56
А з даху будинку можна бачити: починаючи з заходу на північ і далі, Церкви правого берега Києва, Московський міст, Лісовий, Троєщину, ТЕЦ-6 (за Погребами), Бровари, (з даху ліс вже не безкраїй) Княжичі, Княжицькі поля, Бориспіль місто, сяйво аеропорту, Бортничі, Бортницько-Гніденські пагорби, далі правий берег - димарі ТЕЦ Українки, і Обухів на горі!

Перейти до статті:  "Дванадцять фото ДВРЗ, липень 2013 року."

Володимир  17.07.2013 16:25
Чудові фото. Цікаво було б дізнатися хто користується водою з цієї вежі і звідки надходить вода до неї.

Перейти до статті №0682

Олександра  16.07.2013 22:17
Кстати,, про Чумака? Его вообще после выборов не видно и не слышно. Вообще не знаю кто за него голосовал, и до выборов его не видели

Перейти до статті №0681

Житель ДВРЗ  15.07.2013 11:48
Согласен с Вами - А-А и Макаренко. А Макаренко еще не просматривается - лес. А в этом доме в 60-х был УНИВЕРМАГ и почта.

Перейти до статті №0675

Володимир  15.07.2013 10:33
Дійсно це будинок на розі вулиць Алма-Атинська і Макаренка. Що стосується двоповерхового будинку, його було зруйновано під час війни. На тому місці, після війни побудовано триповерховий.

Перейти до статті №0675

Володимир  15.07.2013 10:13
Підтримуємо слушну ідею, готові допомагати п.Петранюку. На ДВРЗ, на відміну від Подолу бєльйо сохніть і тепер.

Перейти до статті №0676

Сергій Соколов  15.07.2013 10:07
Вариантов всего два - либо дом 99/2 (угол А-А и Макаренко), либо 103/1 (угол А-А и Волховской).
Думаю, что все-таки это 99/2, т.к. следующий на фото двухэтажный дом непохож на дом 105/2 (бывший №1, `дом с часами` напротив бани). Зато похож на дом 101.

>Житель ДВРЗ 15.07.2013 09:47
>Предлагаю определить, что это за дом!

Перейти до статті №0675

Володимир  15.07.2013 09:48
Вкотре слухав вірші Анатолія Васильовича, і вкотре отримував насолоду від його лірики і людяності в ній.

Перейти до статті №0675

Житель ДВРЗ  15.07.2013 09:47
Предлагаю определить, что это за дом! Моя версия: Угол Алма-Атинской и Волховской. В этом доме сейчас аптека, магазин `Вишенька`, кабинет пана Тесленка.

Перейти до статті №0675

Володимир  15.07.2013 09:19
Красиві фотки, цікава інформація, непогано було б додати і про цілющі властивості цих рослин.

Перейти до статті №0674

Андрій  11.07.2013 11:19
Подовжили б його до Чернігівської та по Червоногвардійській....

Перейти до статті №0671

Юлия  09.07.2013 22:41
Мой возглас в помощь работницам магазина `Динь-динь` в доме на Марганецкой, 22!!! На них невозможно смотреть спокойно. Это издевательство! Запереть их в коробке с порошками без КОНДИЦИОНЕРА!!! Нужно помочь!!! Рабртать в этих условиях люди не должны!!! Жду откликов-0676094539!

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Андрій  08.07.2013 15:45
Ганяють на цій площі частенько різні молодики.... відчувають себе героями фільму `Таксі` або `Форсаж`

Перейти до статті №0667

admin  06.07.2013 22:38
Дійсно, зараз не видно такої опції. Надішлемо листа до колл-центру з проханням роз'яснити.

Перейти до статті №0662

Спартаківна  06.07.2013 22:03
Хоч і маю там реєстрацію, втім, на жаль, не знайшла, як на сайті 1551.gov.ua підтримати своїм підписом скаргу щодо відсутності освітлення (№ с-13224).

Перейти до статті №0662

Житель ДВРЗ  05.07.2013 08:45
Прочитал ответ Днепровской рады с пометкой выполнено по поводу парковки транспорта. Да так можно решать любой вопрос любой сложности - `не предусмотрено проектом`. 100% отписка и так по многим вопросам. А где же реальная помощь? Спасибо за внимание.

Перейти до статті №0662

Віктор Хоменко  04.07.2013 08:54
Клавдій Миколайович був дійсно порядною і чесною людиною,виконував відповідальну роботу на посаді голови ради ветеранів р-ну ДВРЗ. Багато було зроблено цією людиною для ветеранів та підростаючого покоління,проводив багато зустрічей зі школярами та студентами,передавав ту правду о війні,про яку ніхто не знав. ГО `Об`єднання Православ` висловлює щирі співчуття рідним та близьким покійного.
Вічна пам`ять героям Великої Вітчизняної Війни.

Перейти до статті №0660

Житель ДВРЗ  25.06.2013 16:09
Так теперь что эавод - придаток ГП «Украинский транспортно-логистический центр» или простыми словами еще одно вагонное депо со своей рембазой. А характеристики вагонов всегда должны улучшаться, вы же не стоите на месте.Прогресс!!!!

Перейти до статті №0645

Житель ДВРЗ  25.06.2013 12:01
Все прекрасно это знают про лохотрон, но каждый надеется на свою удачу. Не было бы лишних денег - не играли бы. Был как-то в Затоке - там предлагали проехаться на велосипеде с неправильным рулем - 5 метров или хотябы 3 и даже 1 метр. Раз попробовал,не получилось.А вот для примера сам атракционщик проехал положенные пять метров, развернулся и доехал до линии старта. Попробуйте его назвать лохотронщиком.

Перейти до статті №0640

Житель ДВРЗ  20.06.2013 08:52
Хозяин ставит свою машину возле дома. Знакомый домик - блочная общага заводская. А рядом гаражный кооператив. Дальше без коментариев.

Перейти до статті №0634

Житель ДВРЗ  20.06.2013 08:39
Звереву: Не будьте так уверены на свои 100. `Власником трамваю 33 и добавлю маршруток 555 и 211` не являюсь, да и жаба не давит. А вот пренебрежение к людям и хамство чувствуется сразу. Поддерживаю Вадима.

Перейти до статті №0628

Марина  19.06.2013 20:32
Згодні з висновками Вадима. ДВРЗ - острівець у бетонному мегаполісі, на якому ще є жива природа, яку потрібно зберегти.

Перейти до статті №0628

Вадим  19.06.2013 12:28
Любой уважающий себя и других людей, живя в обществе и в окружении себе подобных, не будет гадить вокруг себя. И социальный статус тут не при чем. Есть хорошие люди и среди обладателей престижных авто, как и есть плохие, среди `власників` 33 трамвая. Что мне нравится на ДВРЗ, так это близость к природе и человечность людей. Здесь меньше хамовитости и быдловатости. Я купил квартиру в новостройке сознательно и еще ни на минуту не сожалел о выборе. Не хочу спорить со Зверевым, у кого халупа, у кого хоромы, у кого `корыто` круче. Можете не верить, но потратив на авто и квартиру, просто поверьте, я нашел деньги, что бы купит гараж. К тому же их продается на ДВРЗ не мало. Давайте уважать других и ценить свой дом!

Перейти до статті №0628

зверев  18.06.2013 18:24
у ваших постах проявлення людської заздрості , що жаба давить?? шо я е власником авто? даю 100 гарантію Житель ДВРЗ та Вадим е власниками 33 трамваю , тому і підбирає до горла , да і мое (корыто на колесах) коштуе як ваша квартира в такому випадку ви проживаете в халупі)

Перейти до статті №0628

Житель ДВРЗ  18.06.2013 12:48
Если память не изменяет, то возле фонтана на танцплощадке было два монумента, но это было так давно. Может кто и вспомнит (кому за 60), я тогда только на смотрины удирал.

Перейти до статті:  "Будівлі ДВРЗ: будинок заводської еліти."

Андрій  18.06.2013 12:07
Красава!!!

Перейти до статті №0236

Андрій  18.06.2013 11:55
Дякую Володимиру і Жителю ДВРЗ, за цікаві коментарі. Зараз біля входу у Церкву, напевно де був вхід до танц.майданчика валяється частина бетонної статуї... Був напевно якийчь хлопчик чи дівчинка - частина дупи і здається руки... Що це за монумент і де воно стояло?

Перейти до статті:  "Будівлі ДВРЗ: будинок заводської еліти."

Андрій  18.06.2013 11:52
Цікаво б було зараз дізнатися про цього Безносюка.... Мужній хлопець!!! Молодчина, хоробрий і справедливи! Хтось може знає про його долю?

Перейти до статті:  "Будівлі ДВРЗ: будинок заводської еліти."

Житель ДВРЗ  18.06.2013 09:30
А еще на площади возле дома была клумба - фонтан. А на ДВРЗ вообще было два фонтана, второй был в парке перед входом на танцплощадку (где сейчас церковь). На танцы, без преувеличения, пол Киева ездило, даже с Шулявки. А зимний каток на стадионе - НОСТАЛЬГИЯ!!!!!!!!!!!

Перейти до статті:  "Будівлі ДВРЗ: будинок заводської еліти."

admin  17.06.2013 19:56
Автор замітки `ЖЕК просить не паркуватися на газонах...` не вважає за можливе публікувати номери автомобілів, мотивуючи свою точку зору дотриманням прав інших осіб.

>Житель ДВРЗ 17.06.2013 12:05
>Добавлю: И не надо скрывать номера машин.

Перейти до статті №0628

Максим  17.06.2013 19:45
Не верится, что разломы, оползни и т.д. могут в реальности повлиять на нас, жителей ДВРЗ. Плиты эти лежат ну очень глубоко, на всей Земле не так уж много мест с такой глубиной. Опасность возникает только при наличии крутых склонов - а их у нас нет, все на Правом берегу. Нам есть чего бояться, но уж точно не разломов.

Перейти до статті №0631

Володимир  17.06.2013 18:06
Додаю коментар стосовно історичної значущісті цього будинку для ДВРЗ

Перейти до статті:  "Будівлі ДВРЗ: будинок заводської еліти."

Житель ДВРЗ  17.06.2013 12:05
Добавлю: И не надо скрывать номера машин.

Перейти до статті №0628

Житель ДВРЗ  17.06.2013 12:03
Звереву- ТЫ не успел переехать на новое место, а уже своей машиной начал засы''рать землю на которой сам и живешь. Даже если и не садили культурный газон, то это не повод чтобы ставить машину на траву.
Предлагаю водителей не только штрафовать, но и размещать фото таких машин на общественных сайтах города и районов.
Господа!!! Любите природу.

Перейти до статті №0628

Вадим  17.06.2013 11:15
Денег на свое корыто на колесах хватило, а 10 грн. за стоянку жаба давит. Таких людей призывать к сознательности дело бесполезное. Вот оштрафовали бы, а потом доказывай, что там трава не газонная, интересно будет посмотреть

Перейти до статті №0628

зверев  16.06.2013 10:04
ХА-ХА проживаю на мікрорайоні з самого початку здачі будинку і готов відповісти за кожне свое слово НІЯКОГО ЗАСІВУ ГАЗОННИМИ ТРАВАМИ НІХТО І НИКОЛИ ТУТ НЕ РОБИВ , ТРАВА ПОРОСЛА САМОЗАСІВОМ, І ПРО ЯКУСЬ ГАЗОННУ ТУТ І МОВИ ЙТИ НЕМОЖЕ , ГРОШІ ГАЗОННІ ЯК ЗАВЖДИ ВКРАДЕНІ ЦЕ НЕ Е СЕКРЕТ, а жеку можу відповісти , те шо ставимо авто на газон проблема не АВтовласників а керівників міста і забудовників які не турбуються про парк місця , тому ставив і буду ставити на газон , бо більше місця немае

Перейти до статті №0628

Житель ДВРЗ  14.06.2013 11:27
Дураков всегда хватало. У кого-то в ж.... детство заиграло.

Перейти до статті №0625

Лідія  13.06.2013 16:12
Влада обіцяла зробити зупинку Київ-Московський (Протасів Яр) в травні 2013, але вже 13 червня, а зупинки нема!

Перейти до статті №0075

Володимир  13.06.2013 10:31
Ураховуючи, що сайт вкотре порушує тему громадських туалетів, з метою всебічного вивчення цієї проблеми, пропоную фрагмент опису архітектури ДВРЗ п'ятдесятих років де йдеться й про них.

Перейти до статті:  "У Києві близько 400 громадських туалетів. На ДВРЗ - жодного?"

Житель ДВРЗ  07.06.2013 08:25
Зас*али лес жители, особенно вдоль ул.Ольховая. Проходишь с ул. Макаренко в лес как по свалке мусора.

Перейти до статті №0610

Вадим  06.06.2013 10:48
Спасибо за интересный сайт и свежую информацию!

Перейти до статті №0612

Сергій Соколов  06.06.2013 09:42
Дякую!

Перейти до статті №0612

Володимир  06.06.2013 09:33
Вже третій рік поспіль завдяки журналістській майстерності адміністратора сайту Сергія Соколова ми отримуємо цікаву, об'єктивну та неупереджувану інформацію стосовно того, що відбувається на ДВРЗ і за його межами. Нові мешканці ДВРЗ мають можливість ознайомитися з історією ДВРЗ і його сьогоденням, старожили - вкотре відчути приємний смак ностальгії. Користуючись нагодою, поздоровляємо пана Сергія з Днем журналіста України, бажаємо міцного здоров'я та подальших творчих успіхів.

Перейти до статті №0612

Житель ДВРЗ  03.06.2013 09:16
Хужего места, наверное, и предложить не вожможно. На окраине и без близких остановок транспорта. А от `Бакалеи` попробуйте дойти, когда там стоят фуры. А для жителей настоящих Лысок вообще класс: вроде магазин рядом, а добраться не возможно - Ж-д рельсы и под вагоны. А маленькое футбольное поле можно и песком засыпать, чтобы не было болота. как в этом (2013) году.

Перейти до статті №0603

Житель ДВРЗ  31.05.2013 15:42
Вот так мы потихоньку и живем, развлекаемся. У нас еще и лес с водоемом есть.

Перейти до статті №0602

Житель ДВРЗ  31.05.2013 08:47
По поводу метронома: Кричит громко, а зачем было не понятно, пока не прочитал статью.Надо повесить информацию про его назначение, а то постоянно ,проходя, слышишь только матюки от прохожих.
Про Ангелину : МОЛОДЦЫ !!!!! и родители и школа. По больше бы такого отношения к людям.

Перейти до статті №0601

Спартаківна  30.05.2013 12:51
Чудово. Радіймо разом із новоселами!
Вони тепер разом з нами - стоятимуть в наших заторах (які від того лише почастішають), чекатимуть для своїх дітей черги на місця в дитсадівських групах та віддаватимуть своїх школярів у й без того переповнені класи. `Разом нас багато`. Ура.

Перейти до статті №0598

Андрій  29.05.2013 11:15
Так ось будівельники і мають розміщувати на перших поверхах нежитлові приміщення для перукарень, магазинів, тощо... Але все одно таких приміщень замало. Дійсно потрібно великий супермаркет, нормальну транспортну розв`язку...

Перейти до статті №0598

Житель ДВРЗ  29.05.2013 08:49
Дома растут, жителей добавляется, микрорайон расширяется ввысь. Пора бы районной и городской администрации вспомнить и ускорить решение наболевших проблем: транспорт и дороги, наличие нормальных магазинов как продуктов так и пром., расширение или строительство новой школы.
С уважением, Житель ДВРЗ.

Перейти до статті №0598

Житель ДВРЗ  28.05.2013 11:09
Светлане по поводу площадки на А-А,41б - выборы прошли, деньги закончились. Подождите следующих или пан Тесленко попробует все же решить этот `нелегкий` вопрос. Ведь есть еще и спонсоры, а не только средства пана Тесленко, как написано на многих табличках возле площадок

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

admin  27.05.2013 15:49
Спасибо за комментарий! И в розницу продают тоже :) И заказ через интернет-магазин у них есть. Но можно покупать и обычным способом - просто зайдя туда. Неплохой магазин, большое помещение, можно взять в руки и рассмотреть товар. Большой ассортимент: посуда, ножи, другие кухонные и хозяйственные товары.

Перейти до статті №0588

Житель ДВРЗ  27.05.2013 15:37
Был когда-то `Евромарт` - склад-магазин. Сейчас там французскую посуду продают (оптом) - ул. Алма-Атинская,12

Перейти до статті №0588

Житель ДВРЗ  27.05.2013 15:33
Давно пора заменить старые трамваи на тролейбус и дорога была бы шире. А то как раньше было : сломался трамвай и с ДВРЗ минимум 2,5 км пешком.Слава Богу, хоть сейчас маршрутки есть.

Перейти до статті №0554

admin  26.05.2013 07:52
Цитую:
Марія 25.05.2013 22:51
прочитала у статті про славнозвісний супермаркет “EvroMart”, а де саме він знаходиться?????
Кінець цитати.

Мабуть, автор статті все-таки мала на увазі не сам супермаркет, а його складські приміщення.

Перейти до статті №0588

Марія  25.05.2013 22:51
прочитала у статті про славнозвісний супермаркет “EvroMart”, а де саме він знаходиться?????

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Вадим  22.05.2013 13:40
http://www.segodnya.ua/regions/kiev/Remont-Leningradskoy-ploshchadi-snova-perenesli-net-deneg-437302.html

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Светлана  20.05.2013 13:38
Добрый день! Обращалась с просьбой про детскую площадку по ул. Алма-Атинской 41-б еще в сентябре 2012 года. Ответ был убедительным: `Площадку обещали, площадка будет =)` (от 15.10.2012). Но вот и пришло лето 2013 года, но по поводу площадки никто даже и не вспоминает. Наши детки подрастают, может хоть внуки увидят обещанное?

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Єгор  18.05.2013 11:22
Київенерго міняє електролічильники.
Чи добре це?
Чи не нашкодить це нам споживачам?
Проясніть будь-ласка.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Вадим  13.05.2013 14:15
Добрый день! Может кто-нибудь подскажет, если на ДВРЗ в районе Дома культуры тренажерный зал? Спасибо

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Вадим  13.05.2013 14:00
http://atmbud.ru/2013/05/stolichnyj-vokzal-darnica-vnov-popytayutsya-dostroit/ - может кому-то будет интересно

Перейти до статті №0317

Алиса  08.05.2013 20:07
Я в шоке!

Перейти до статті №0574

Сергей  03.05.2013 22:13
сумно было б стоять в пробке на гагарина. А для ДВРЗ замена трамвая на тролейбус вариант. Дорогу расширили в два ряда и вперед.

Перейти до статті №0554

Марина  29.04.2013 09:11
Дякуємо за цікаву розповідь про виставку скульптури

Перейти до статті №0569

Аня  28.04.2013 16:31
Крутяк

Перейти до статті №0006

Андрій  25.04.2013 12:06
Марозматики!!! В якому сквері був благоустрій від них? Ленін загубив багато сімей робітників і інженерів. Навіть долю молодої жінки Крупської він загубив! І тепер він досі стоїть на площі як кат. Треба пам`ятник робітникам, а не йому вшановувати.

Перейти до статті №0565

Від редакції  24.04.2013 21:17
Шановні Тетяно та Ірино!
Дякуємо за інформацію. Стосовно планів будівництва спробуємо дізнатись. Про результати повідомимо. Слідкуйте за новинами сайту.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Ирина  23.04.2013 21:41
Поддерживаю Татьяну. Хотелось бы знать, будет ли на ДВРЗ супермаркет с более
широким ассортиментом товаров, чем в `Форе`.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Татьяна  23.04.2013 16:29
С маленьким ребенком не поездишь в магазин, за продуктами. Пожалуйста скажите достоверную информацию. Ожидает ли нас такое счастье. как открытие гипермаркета, но только не Фора.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Татьяна  23.04.2013 16:27
Добрый день. Я живу на ДВРЗ с 2005 года. У нас на ДВРЗ нет нормального супермаркета, только одна Фора. и то там цены не самые лучшие. Когда у нас на ДВРЗ посроят нормальный супермаркет.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Володимир  22.04.2013 13:19
Приємно здивований такою увагою до книги «ДВРЗ», але не є несподіваним проведення працівниками бібліотеки різноманітних заходів, що завжди відбуваються оригінально, фахово і цікаво.
Дякую за популяризацію книги і бажаю колективу бібліотеки творчих успіхів.

Перейти до статті №0558

Сява  19.04.2013 21:44
Возле садика ( ЗЕРНЯТКО) ЯМА ГЛУБИНОЙ В МЕТР просьба отправте заявку на устарение куда только можно , там же дети бегают ! Бардак в стране !!!

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Андрій  19.04.2013 12:42
Отож вам, дорогі місцеві депутати і безкоштовні поради, включаючи тих, хто начебто піклується рідними районами. Користуйтесь.... А щодо заводу, раз уже торкнувся, то завод міг би згадати і про свій парк! Який, нажаль зараз занедбаний, в якому хаотично стоять незаконні гаражі та валяється сміття, але ще встигає проглядатись колишня пропорція входу в сквер від центру площі, рівні алеї, дерева по рівній лінії - супер, а не парк!!! Потрібно тільки прикласти руки до нього... А, і знову, щодо Лєніна і заводчан.... Невже більшості працівників Лєнін і аля `Вишенька` краще ніж чистий сквер заводу поруч, стильна кав`ярня-вагон у іншому сквері на кінцевій автобусу чи тролейбусу....

Перейти до статті №0555

Андрій  19.04.2013 12:32
Такі трамваї, які є зараз - це ДУЖЕ ПОГАНО!!!! Його треба знести, вже неодноразово аргументував чому, навіть до влади.... А для ДВРЗ, згоден це ціла епоха і пошана до нього. Тому потрібно встановити вагон-пам`ятник на площі біля заводу, замість Ілліча!!! Або краще на кругу кінцевої зупинки трамваю і облаштувати там сквер, де можна було б поїсти морозива, там дуже затишно. А ще, поставити такий вагон там у сквері і зробити в ньому кав`ярню, з морозивом, прохолодними напоями. Взимку гаряча кава. А заводчани вже б давно могли б ппопілкуватися про знос Лєніна, а на його б місці поставили пам`ятник їхнього ШАНОВЛИВОГО ТРУДА - вагон, або робітникам-вагоноремонтникам... Не розумію до чого там Лєнін... Лєніна, щоб не руйнувати, поставити у музей заводу десь в куток, так просто про згадку, що колись був маразм і він стояв на площі, казна-для кого...

Перейти до статті №0555

Володимир  19.04.2013 09:28
Після ознайомлення зі статтями про трамвай, думаю, кожному стало зрозумілим, що трамвай це не так вже й погано. Інша справа, що на відміну від європейських столиць, в Києві проблема трамваїв не розв'язується так як би хотілося.
Отже, трамвай на ДВРЗ, все ж таки, міг би бути більше ніж трамвай.

Перейти до статті №0555

Андрій  18.04.2013 11:25
Якщо жаліти це трамвай, то я взагалі за відновлення бричок... Колись можна було тільки кіньми доїхати

Перейти до статті №0412

Андрій  18.04.2013 11:23
`Ходили вони частіше, були комфортнішими за автобуси` . Я за історію і поважаю історію. Але, що зараз скажете про комфортність трамваїв? Влітку душохубка, пилу, що за один проїзд можна втравитися, те ж саме і на оточуючих, хто поблизу колій.... Це анахронізм, його треба негайно зносити, розширювати дорогу і пускати нормальний транспорт!!! Якби трамваї були нашого виробництва, або принаймні їх десь купували новими, колії обслуговувались належним рівнем, я б був звісно за!!!!! Але, те що маємо зараз - потрібно негайно руйнувати!!! Трамвай потрібно залишити десь тільки для історії там, де він би нікому не заважав. Нажаль знесли його на Набережній. Можна залишити його у Пущі... там в лісі курсував би історичний екскурсійний трамвайчик.

Перейти до статті №0412

Володимир  17.04.2013 17:04
Сумно бачити як щось руйнується , іще сумніше відчувати, що ті часи, коли тут ходили трамваї, давно проминули.

Перейти до статті №0554

admin  16.04.2013 15:36
Вадим, спасибо за информацию!

Перейти до статті №0548

Вадим  16.04.2013 13:17
Разместили афишу, что 19.04 состоится концерт вокального ансамбля

Перейти до статті №0548

Алиса  14.04.2013 22:12
Отличная идея по поводу контейнеров!

Перейти до статті №0364

admin  12.04.2013 12:02
Спасибо, берем на заметку. Предварительное информирование о событиях ДК постараемся наладить. Надеемся и на помощь читателей, имеющих отношение к работе Центра культуры, или живущих возле него.

Перейти до статті №0548

Вадим  12.04.2013 11:48
Все замечательно, только я что-то не припомню, что было анонсировано выступление. О многом, что происходит в ДК узнаешь уже постфактум.

Перейти до статті №0548

Вадим  10.04.2013 16:12
Не повезло нашей речке `Дарница`, что она в Украине, а не в Германии

Перейти до статті №0546

Вадим  10.04.2013 10:27
Редко появляются обновления на сайте. Захожу несколько разв день на сайт, хочется увидеть что-то новенькое, но.....

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Татьяна  08.04.2013 13:52
Умнички!!!!

Перейти до статті №0541

Оксана  07.04.2013 16:59
Хочу поднять вопрос по поводу подтопления в старом городе Броваров. То что происходит сейчас, является последствием захламления речки. По рассказам старожилов как раз в этом месте берет начало река Дарница.
http://kiyany.obozrevatel.com/complaint/65018-brovaryi-stradayut-ot-podtopleniya-zatoplenyi-doma-i-dvoryi.htm
http://piccy.info/view3/4398638/eb28cb4944c55aabdb1ce207c5673cbe/

Перейти до статті:  "Дарница"

НАСТЯ  06.04.2013 18:54
:-)

Перейти до статті №0541

ОЛЕГ  06.04.2013 18:50
СУПЕРОВО!!!

Перейти до статті №0541

Алиса  05.04.2013 20:55
Спасибо!!!

Перейти до статті №0542

Леся  05.04.2013 12:41
Молодцы!!!!

Перейти до статті №0541

admin  04.04.2013 15:53
К 18:00 власти обещают возобновить теплоснабжение в штатном режиме.

< Алиса 04.04.2013 15:48
< Здравствуйте!Читала, что произошла авария на Дарницкой ТЕЦ.Починили уже? Скоро будет отопление?

Перейти до статті №0542

Алиса  04.04.2013 15:48
Здравствуйте!Читала, что произошла авария на Дарницкой ТЕЦ.Починили уже? Скоро будет отопление?

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

admin  29.03.2013 11:05
Домалювали будинок №109В :)

Перейти до статті №0533

Andrii  29.03.2013 10:59
Ще б ярмарок на площі біля Будинку Культури....

Перейти до статті №0532

Andrii  29.03.2013 10:57
Стара карта, не всі будинки є на карті )

Перейти до статті №0533

Андрій  29.03.2013 10:56
Знов бомжі?

Перейти до статті №0533

Машер  28.03.2013 22:10
Вы говорите, что электричка это класс!!! Пусть те кто её пустил про едятся в ней в Час Пик, и темболее когда её задерживают на 20-40 минут, и влезть в электричку не возможно. А с погодными условиями они еще и отменили несколько электичэк в Час Пик.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Валентин  28.03.2013 17:23
Дуже сподобався оркестр,цей маленький колективчик потрібно берегти.....

Перейти до статті №0526

Володимир  27.03.2013 17:33
Підтверджується попередній висновок: сьогодні, завдяки автору цієї статті, ми побували на спектаклі.
Дякуємо.

Перейти до статті №0529

Вячеслав  27.03.2013 11:37
Цікавий матеріал. Мабуть позичу його на невизначений час ;)

Перейти до статті №0528

Володимир  26.03.2013 17:26
Якщо так і далі піде, то у відвідувачів сайту не буде потреби взагалі щось відвідувати, крім сайту `Ліски`.
Сьогодні, наприклад, ми побували на концерті духового оркестру. Цей маленький кіноролик вкотре дозволив відчути приємний смак ностальгії і велику надихаючу силу духової музики.
Дякуємо музикантам і авторові статті.

Перейти до статті №0526

Андрій  25.03.2013 16:28
Так це, блін, напевно вже інші фури..... Я коли виїздив, то перша стала на мосту з бакалії в цетр десь о 16-00. Потім проїхав на наш острів о 17-00-17-45

Перейти до статті №0523

Андрій  25.03.2013 16:25
Я з дитиною ще встиг виїхати в поліклініку, фура застрягла десь щойно. Об`їхав по трамвайним коліям. І потім проскочив у наш острів по зустрічці....

Перейти до статті №0523

Андрій  25.03.2013 16:20
трамваї вже давно потрібно зносити, це брухт. Вони себе показали під час ненайгіршого катаклізму!!!! Треба їх прибирати, розширювати дорогу та пускати нормальний транспорт, тролейбус або автобус. І взагалі у Києві залишити його десь тільки у Пущі, як екскурсійний і для історії Києва.

Перейти до статті №0524

Спартаківна  24.03.2013 19:23
...А мали б, здається, спочатку провести громадські слухання проекту забудови території.

Перейти до статті №0519

Таня  21.03.2013 09:47
Вчера теж лица всю территорию фотографировали...Очень уж интерестно ЧТО ЖЕ ТУТ БУДЕТ?????

Перейти до статті №0519

Сергій Соколов  19.03.2013 15:20
Доброго дня! Напишіть, або зателефонуйте, і ми Вам надамо контейнер, та прийматимемо батарейки, зібрані в нього.
email : site@lisky.org.ua
тел. (093) 967-28-80

Перейти до статті №0364

Валентина  19.03.2013 15:04
Добрий день! підкажіть, де можна взяти такі емкості для батарейок?
З повагою, Валентина

Перейти до статті №0364

Володимир  13.03.2013 09:28
Дуже корисний і дотепний матеріал. Шкода, що його не бачать дорожники. Можливо, завжди `було б так`.

Перейти до статті №0507

Андрій  12.03.2013 11:10
Треба тиснути на владу з усіх напрямків і всіма методами. Чим більше скарг, звернень, запитів тим краще!

Перейти до статті №0476

Спартаківна  11.03.2013 22:18
З автономним виїздом все ясно - я навряд чи й доживу,.. а от скільки ж років їм знадобиться, аби ліквідувати ямковість? На розі Лазо та Рогозівської дорога вже не перший рік отака:
http://s56.radikal.ru/i152/1303/51/c59d4ed1e8fc.jpg
http://s018.radikal.ru/i514/1303/11/cc8bffada9cd.jpg
- і ніхто не поспішає з ремонтом.

Перейти до статті №0506

Володимир  09.03.2013 11:43
Ця стаття не тільки вшановує жінок-матерів, а є прикладом шанування загальнолюдських цінностей, ставлення до життя.
Дякуємо Борису Токарчуку.

Перейти до статті №0500

Олександра  26.02.2013 21:56
Обіцяють вже давно... і нічого вони не зроблять...знов будуть казати, що немає коштів

Перейти до статті №0486

Настя  24.02.2013 20:22
Они что больные??? За 2 км дороги - 118 миллионов???

Перейти до статті №0476

Спартаківна  24.02.2013 16:07
Прикро.
А скільки було обіцянок! - http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4229/news/3186.html
«Комунальна корпорація `Київавтодор` хоче побудувати дорогу, що з'єднає мікрорайон ДВРЗ із вулицею Червоногвардійською. Про це журналістам повідомив генеральний директор `Київавтодору` Володимир Жуков.
...За попередніми оцінками проектувальників, вартість будівництва цієї дороги протяжністю близько 1,5 кілометра становить близько 20 млн. гривень.
`Ця робота реальна, котру можна почати цього року і в наступному закінчити`, - сказав Жуков.»

- просто смішно.

Перейти до статті №0476

Вячеслав  23.02.2013 11:38
118 мільйонів гривень!
цікаво скільки з ціеї сумми запланово на будівництво котеджу для начальника київавтодору

Перейти до статті №0476

Спартаківна  23.02.2013 00:05
От за цим посиланням http://govuadocs.com.ua/docs/265/index-193321-2.html?page=6
знайшла такі рядки:
`Для забезпечення виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Дніпровського району на 2007 р. необхідно невідкладно вирішити питання щодо відведення земельних ділянок для:

- загальноосвітньої школи по вул. Вільховій (у кварталі вул. Алма-Атинській та пров. Сеноманського (мікрорайон «Стара Дарниця»).`

Я розумію так, що і мільйони капіталовкладень, що їх асигнували були під нову школу - десь розійшлися, і землю під школу не відвели(?), а вирішили відбутися обіцянками щось там прибудувати до старої шкільної будівлі...
Ще і виїзд з мікрорайону - суцільна проблема.
А тим часом повводять купу житл. будинків - і чекатиме на нас доля павуків у банці.



Перейти до статті №0466

Вадим  22.02.2013 14:52
Придется скинуться по 6000 грн. Сделаем закрытую дорогу и за въезд фур будем брать деньги...

Перейти до статті №0476

Віктор Хоменко  21.02.2013 09:18
Шановні мешканці , я і наша громада ДВРЗ готові підключитися до збору підписів.Нам ніхто не допоможе,тільки ми самі спроможні це зробити. Звертайтесь за тел. 044 223-5559. З повагою Віктор Хоменко.
www.pravoslav.com.ua

Перейти до статті №0466

Спартаківна  18.02.2013 18:00
Треба спробувати знову - дарма, що колишні звернення не дали результату.
Зрозуміло, що у всіх свої клопоти, робота, те-се, однак аби зібрати підписи хочаб у своєму під'їзді (в сусідів) - не аж надто багато часу витратите, якщо ж не поодинці, а групою з ініціативних людей - то знайти сотню-другу підписантів можна точно. Чим більше підписів - тим кращі шанси на позитивне реагування. Тільки треба підготувати підписні аркуші правильно: на кожній сторінці в заголовку має бути надруковано - за яку вимогу тут підписуються і коли(дата), аркуші щоб були понумеровані обов'язково.
Ті звернення, в яких 100-200 підписів, не мають права не задовольняти... Невже, аби щось робилося для мешканців ДВРЗ, треба громадою йти пікетувати київраду?

Перейти до статті №0466

Володимир  17.02.2013 10:13
Приємно спостерігати, як прогресує сайт. Залучені справжні професіонали фотографії. Безумовно, це сприятиме покращенню іміджу ДВРЗ і його мешканців.

Перейти до статті №0465

Олександра  16.02.2013 22:35
В мене знайома працює данній школі вже більше 20 років. Після того як початкову школу порозкидали по садках, було написано багато звернень, заяв. Регулярно збирали підписи як батьки так і педагоги.... А віз і нині там... Дуже шкода, що нашу школу, скоріш всього навіть і не почнуть реконструювати...(((( Сміх та й годі, для будівницта треба 32 млн, а виділили - 2 млн. Відмиють депутати собі ці гроші, а діти будуть навчатися скоро по 50 учнів в класі...((((

Перейти до статті №0466

Спартаківна  16.02.2013 20:42
Для Олександри.
Стосовно школи - збирайте підписи і направляйте обгрунтоване звернення на три адреси (як мінімум) - до КМДА, до нардепа ВРУ, в міносвіти... Доки мовчатимете - нічого ніхто не робитиме.
Добре пам'ятаю, як на відкритті мікрорайону Омельченко обіцяв: `За 2 роки будь-що збудуємо і відкриємо для новоселів нову школу, спеціалізовану з інформатики`... Через півроку його не переобрали мером, а на плани щодо нової школи, а також нової поліклініки та дороги - наплювала `молода команда`.
Але плани ж були і мають бути відображені в певних рішеннях Київради, КМДА, у Генплані... Не завадило б їх пошукати, щоб посилатися на них в обгрунтувальній частині звернення.
Також і тут почитайте - http://dvrz.ucoz.ru/publ/1-1-0-10

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Вячеслав  16.02.2013 16:31
Олександру.
Щодо школи тут є трохи інформації. http://dniprovec.kiev.ua/ru/activity-of-local-deputies/501-2225
Про початок будівництва поки що невідомо.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Володимир  16.02.2013 09:27
На розміщеному ретрознімку щойно побудована нинішня вулиця Марганецька (тоді - Нова, під якимось номером). Поки що немає ні дерев, ні кущів, лише поодинокі сосни. Біля одного з будинків - декілька чоловік, мабуть перші новосели. Цікаво, хто вони? Можливо хтось з наших батьків. На жаль, не видно нашого будинку на перетині вулиць Марганецька - Волхівська.
Дякую.

Перейти до статті №0461

Олександра  11.02.2013 21:30
Підскажіть, коли вже нарешті почнеться будівництво нового корпуса для початкової школи 103. Вже немає змоги нам батькам і нашим дітям бігати по різних садочках району. Це напевно одна з найбільших проблем району. Школа переповнена вщент, в початкових класах по 30-33 учні, а ще збудували 3 будинки на Лазо... Це просто жах!!! Хто і коли допоможе нашій рідній школі

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Спартаківна  11.02.2013 01:54
Серхиос, цікава пропозиція - я так само погодилась би віддати свої 100 грн. За однієї умови: щоби всі зібрані кошти не розхапали держ.чиновники за самі лише дозволи та погодження.

Перейти до статті №0446

Спартаківна  10.02.2013 19:16
Друзі і сусіди! Прошу підтримати громадську ініціативу! У понеділок о 12 біля Кабміну пікетування проти вимкнення з ефіру радіоканалів Променя та Культури. Приходьте підтримати своє радіо:
11 лютого 2013 року о 12:00 біля Кабінету Міністрів України(вул. М. Грушевського, 12/2) розпочнеться акція проти припинення мовлення Першого каналу Українського радіо, радіо «Промінь» і «Культура». svobodaslova.in.ua/news/read/9116 - Долучайтеся.

Втрата каналів, на яких звучали цікаві мистецькі та актуальні інформаційні передачі – відверте посягання на права чисельної аудиторі слухачів, це – зневага до прекрасної команди штатних і позаштатних журналістів, які зуміли завоювати серця радіослухачів, це - перешкоджання самореалізації української громади через заходи, до організації та інформ.підтримки яких долучалися радіоканали УР1, Промінь, Культура.

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Наталья  10.02.2013 17:16
Большое спасибо за статью!
Очень приятно, что наш цветочный магазин помимо продукции имеет возможность предоставить клиентам приятное общение, консультацию и хорошее настроение!!! Цветы - яркие краски жизни, положительные эмоции, которых часто не хватает в обыденной жизни! Дарите цветы и наслаждайтесь подаренными! Это по настоящему дорогой знак внимания, любви и уважения! Будем рады общению и реализации заказов клиентов!
с ув. Наталья, флорист магазина `Квiтник`

Перейти до статті №0456

Володимир  09.02.2013 20:37
На перший погляд - цікаво про прості речі. Однак після перегляду фільму виникає відчуття поваги до людей, які працюють у цій складній і надзвичайно важливій сфері.
Оригінальна і корисна інформація.

Перейти до статті №0455

admin  07.02.2013 18:57
Дякуємо за змістовний коментар. Думаємо...

Перейти до статті №0453

Володимир  07.02.2013 18:51
Сам факт наявності такого матеріалу, свідчить про громадянську позицію і автора, і сайту. Дуже корисна інформація, особливо для молоді. На жаль, мало відвідувачів сайту. Треба думать як його популяризувати.

Перейти до статті №0453

Володимир  07.02.2013 13:48
Пане Вікторе, мені невідомо хто Ви, але поливати брудом усі вміють. А якість конкретні пропозиції Ви маєте? або можливо вживали якісь дії? На відміну від багатьох депутатів, наш, дійсно робить.
Ви хоча б новини дивитись? Київ недоотримав третину бюджету! Про які дороги Ви кажете? Сподіваюсь хоча б учнів в школах нагодують.

П.С. Я згоден з пропозицією Серхиоса щодо 100 грн. ))

Перейти до статті №0446

Віктор  05.02.2013 09:24
У 2011 році депутат Київради Тесленко ( відомий по табличкам та прапорцям) ,в інтервью одній із газет, дуже обіцяв,що на прикінці 2012 року Київрада виділить кошти та розробить нову програму реконструкції нашого моста та будівництво нової дороги для виїзду з ДВРЗ. Але вже почався 2013 рік, ніякої програми нема,мешканців ДВРЗ знову надурили і ніхто нічого не збирається робити. Отака собі влада на ДВРЗ!?

Перейти до статті №0446

Серхиос  04.02.2013 21:25
В 2004 році Олександр Омельченко пообіцяв побудувати ще один виїзд з ДВРЗ.
Цитата:
`..а на ДВРЗ построят дорогу.
В следующем году в микрорайоне частной застройки ДВРЗ планируется построить новую дорогу, которая соединит улицы Довбуша и Академика Бутлерова. Об этом сообщил киевский городской голова Александр Омельченко. По его словам, это позволит разгрузить улицы микрорайона и пустить грузовой транспорт в объезд. Кстати, новая дорога выльется городу приблизительно в 2 млн грн.` b

Надо скинуться всем жителям ДВРЗ по 100 грн(я согласен) и самим построить дорогу,на власти надежды нет....)Или ждать когда мостик рухнет(не дай бог) и тогда все всё поймут...

Перейти до статті №0446

алиса   03.02.2013 10:33
в доме №39 плохие лифты помогите!!!

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

Віктор  01.02.2013 10:40
Фікція,яка має одне підгрунття- вибори до Київради на весні. На рівні Київради треба розробити нові програми реконструкції старого житла за рахунок держави. По переліку будинків можна сказати одне, майже всі перераховані будинки багатоповерхові і побудовані недавно.

Перейти до статті №0441

Сергій Соколов  29.01.2013 16:39
До пана Володимира: на жаль, питання зі збором люмінесцентних ламп складніше, ніж з батарейками. Готуємо статтю на цю тему.
До пані Ольги: думаю, що саме туди, в загальні контейнери.

Перейти до статті №0364

Спартаківна  29.01.2013 16:29
До речі, щодо цих ламп: в нашому будинку (39а) на кожному поверсі мало не здесяток таких ламп, і вони часто перегоряють... А куди ж їх при заміні ото викидають наразі? Невже у загальні контейнери?

Перейти до статті №0364

Вадим  25.01.2013 12:24
Как наши люди любят уповать на кого-то, что бы кто-то пришел и сделал! Будут годами ведра подставлять, жить в плесени и ждать...... когда за них что-то сделают!!! Помоги себе сам! У всех есть руки

Перейти до статті №0430

Володимир  24.01.2013 16:59
Ми в захваті від винахідливості автора статей, що розміщуються на сайті. Дуже цікава і корисна інформація. Дуже дякуємо

Перейти до статті:  "Гостьова книга"

VOLODYMYR  21.01.2013 11:05
Рядом ще треба поставити контейнер для збору люмінесце́нтних ла́мп, що вийшли з ладу.

Перейти до статті №0364

Admin  14.01.2013 12:13
Юлин номер телефона есть в двух оригиналах объявлений, на которые мы дали ссылки. Там же она сможет и удалить свои объявления после утраты актуальности.

Перейти до статті №0415

Вячеслав  14.01.2013 12:00
Я тут подумал, а кому же обращаться если найдется хозяин? номера же нету (

Перейти до статті №0415