Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


Київські проекти 1960-х: трамвай через ліс ДВРЗ?

Четвер, 21.11.2013    

Газета "Дарницький вагоноремонтник". №306 Газета "Дарницький вагоноремонтник". №306
  Друга сторінка номера 306 за 1964 рік багатотиражної газети Дарницького вагоноремонтного заводу (ДВРЗ) присвячена заводським звітно-виборним партійним зборам. Вони відбулись 12 листопада в Будинку культури ДВРЗ.
   З доповіддю на зборах виступив секретар парткому заводу т.Сломонов. У виступах комуністів Суніка, Сиротинського, Трубіциної, Чаленка, Довженка, Черчатого, Алексєєнка, Зеленського, Хоменка, Ксензова, Зайцева, Рогова, Гладуна головна увага була зосереджена на завданнях дальшого піднесення партійної та організаторської роботи серед працівників заводу.
   Другим питанням порядку денного були вибори нового складу партійного комітету. До нього обрано: контролера-приймальника Арендаря І.В., секретаря комітету комсомолу Андрійченко М.О, начальника цеху правки вагонів Івченка В.І., голову завкому Колоскова В.М., інженера по техінформації Кисельова Д.І., начальника адміністративно-господарського відділу Мисліна А.М., майстра Макогончука В.В., директора Будинку культури Мазовера М.А., секретаря парткому Сломонова В.М., електрозварника Химича А.І., головного технолога Чешка В.Д.

  В центрі першої сторінки багатотиражної газети - замітка під назвою "139 новоселів". У ній розповідається про новосілля заводчан - 67 сімей робітників отримали окремі квартири в новобудові по вул.Дарницьке шосе (на фото внизу), 10 сімей отримали квартири в старих будинках та ще 62 - отримали кімнати.
   В замітці наведене фото новосела Бориса Єгорченка. Також згадана докладніше одна із сімей, які отримали квартири в будинку №56 по Дарницькому шосе. Це сім'я ударника комуністичної праці електрозварника вагонного цеху ДВРЗ С.Приходька та його дружини Галини Данилівни, робітниці Дарницького шовкового комбінату (ДШК).

   Дарницький шовковий комбінат у словосполученні "Станція метро ДШК" згадується і в замітці про партійні збори: "Вже тепер прийшов час потурбуватися про продовження трамвайної лінії через ліс до станції метро "ДШК" продовженістю 3 км"
   Можливо, "Станція метро "ДШК" - це станція Дарниця, яка була відкрита у наступному, 1965 році, і на яку тоді були замкнені маршрути лівобережного київського трамваю (на фото - трамвай на вулиці Попудренка).
   Тоді незрозуміло інше - чому маршрут від ДВРЗ до Дарниці названо "через ліс"? Невже й справді збирались будувати лінію через ліс ДВРЗ? Може, місцеві старожили підкажуть?

Трамвай через ліс ДВРЗ?

   Але якщо припустити, що "Станція метро ДШК" - це нинішня станція Лісова, то все стає на свої місця (див. малюнок).


   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Історія Києва", "Завод" та "Дарницький вагоноремонтник".


Вам була корисна ця стаття?

Житель ДВРЗ 22.11.2013 09:33
А никто никуда не переносил. Это был кусочек от ул.Красногвардейской до новой, тогда, станции метро "Дарница". Как и показано на карте. Линия проходила по пустырю вдоль Попудренко. Потом параллельно трамваю достроили метро до Черниговской, бывшей Комсомольской.

Володимир 21.11.2013 21:14
Тепер зрозуміло як тоді ходили трамваї. Не пам’ятаю лише розв’язку на шосе (Дарниця) біля ДШК. А стосовно трамвая до Броварів, то він ходив туди з 1913 року і до війни за маршрутом Поштова площа – Бровари, спочатку бензомоторний потім електричний.

Andrii 21.11.2013 17:00
Це з скільки роботи і коштів, його змістити на 200 метрів з Попудренка на Гагаріна.... Зараз би такого точно не робили....

Andrii 21.11.2013 16:59
Я і не знав, що по Попудренка ходили трамваї.... Це тей, що йшов до Броварів?

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):