Тег AREA. Top_232


Сайт Л і с к и               Головна      Про сайт     Архів новин     Флора/Монітор     Вебкамера 

Трамвайна зупинка "середньої складності" — погибельне місце на вулиці Алма-Атинській

П'ятниця, 24.05.2013    

   Останнім часом багато публікацій сайту "Ліски" були присвячені транспортним проблемам ДВРЗ, дуже гарної та своєрідної київської місцевості. Але дуже занедбаної в плані транспортного сполучення. Кажуть, що все нове - це добре забуте старе. Проблеми ДВРЗ, зокрема транспорту на його центральній вулиці Алма-Атинській, піднімаються в публікаціях ЗМІ вже не один рік. Пропонуємо прочитати статтю 11-річної давнини з газети "Хрещатик".



   09.07.2002р.

Трамвайна зупинка "середньої складності" — погибельне місце на вулиці Алма-Атинській    Селище Дарницького вагоноремонтного заводу (в народі просто ДВРЗ) — район взагалі тихий, але багатий на промислові підприємства та всілякі фірми. Декілька з них скупчилися навколо трамвайної зупинки “База “Укроптбакалія”, що біля мосту-гірки, перекинутого через залізничний тупик Дарницького депо. Це і одноіменна організація “Укроптбакалія”, і ВАТ “Київ-Дніпровське підприємство промислово-залізничного транспорту” (ППЗТ), й фірми “Берест”, “Ремторгсервіс”, “Украгропромтехніка”, і славнозвісний супермаркет “EvroMart”, продуктова база “Еланда”. Спитаєте: ну то й що? А ось що.
   Ця частина дороги, мабуть, найнебезпечніша на всій вулиці. Коло трамвайної зупинки на відстані приблизно 10 метрів — два виїзди з фірм по різні боки дороги. На самій зупинці, просто перед трамваєм, що прямує в місто,— переїзд для автотранспорту. Далі дорога повертає направо і через 100 метрів (у напрямку до наступної трамвайної зупинки “Профспілкова”), перед підйомом на міст — ще одне перехрестя: два протилежних виїзди від фірм “Укроптбакалія” та “EvroMart”. На цьому перехресті ще інколи висаджуються пасажири ГАЗелей. А на мосту знову поворот — уже вліво, десь градусів на 45!
   Не тільки приїжджі, а й люди, котрі в години пік квапляться на роботу чи з роботи, дуже бояться переходити цей відрізок дороги. Річ у тім, що, незважаючи аж на п’ять поворотів до згаданих фірм, трамвайна колія з автодорогою перехрещуються, а жодного натяку на пішохідний перехід і павільйон очікування на зупинці тут нема. Водії трамваїв характеризують це місце як зупинку “середньої складності”. Та пішоходам від того не легше. За словами службовців прилеглих фірм, дорожньо-транспортні пригоди на цьому перехресті — не рідкість. Торік я сама стала свідком аварії: жінку, котра йшла з покупками з супермаркету “EvroMart” до трамвая, збила машина. Потерпіла опинилася на колії, і бідному вагоноводу довелося чекати, поки приїде міліція й забере тіло. А за словами бухгалтерів з ППЗТ, два місяці тому тут було збито чоловіка...
   Треба сказати, що зупинка трамвая розташована дуже незручно для пасажирів: якраз посеред перехрестя. Люди, що виходять з вагонів, за мить можуть потрапити просто під колеса мікроавтобусів або іномарок, які дуже рідко спиняються, аби пропустити пасажирів. Вийшовши з трамвая, треба спочатку постояти коло нього і поозиратися на всі боки — чи немає машин,— та ще й так стати, щоб водії вас побачили і зупинилися, а тоді вже переходити дорогу.
   З одного боку зупинки трамвая йде автодорога, з другого — така собі грунтова пішохідна доріжка під парканом “Украгропромтехніки”, відгороджена ланцюгами. І у цю огорожу час від часу врізаються то “новачки” на цій вулиці, що мчать з мосту, не звертаючи уваги на дорожній знак, який стоїть на виїзді з гірки, то водії трейлерів, що під’їжджають до бакалійного складу, розташованого по другий бік перехрестя.
   До всього цього додається ще й проблема затоплення трамвайної колії під час дощів. Довелося електротранспортникам викопати дренажні ями, бо, як сказав мені інженер з безпеки руху Дарницького трамвайного депо Євген Лонгол, коштів на підключення до каналізації немає...
   Інженер-шляховик Дніпровської районної ДАІ Володимир Жаборовський побідкався: мовляв, трамвайну колію вже “піднімали” під час ремонту, змінювали навіть траєкторію повороту, щоб запобігти затопленням під час негоди, але... А на реконструкцію цієї транспортної розв’язки знов-таки нема коштів. Хоча на цьому тижні, можливо, крига почне скресати: для початку намалюють пішохідну “зебру”.
   Та й це ще не все. Дуже часто трапляються автопригоди й на самому мосту. То водії машин не можуть розминутися, і авто врізаються одне в одного та збивають прогони старої огорожі. То великі вантажівки чіпляють трамваї... На думку головного інженера колійної служби “Київпастрансу” Леоніда Драмарацького, це — наслідки того, що свого часу практика будівництва дороги “розійшлася” із задумом проектантів. Бо ще коли проектували міст, то мали зробити подвійний шляхопровід, а вийшов одинарний. Отож і не може роз’їхатися авто- та електротранспорт на мосту, бо є поворот, та й сама дорога завширшки лише три метри, а не шість.
   Спостерігаючи за тим, як реконструюються шляхи у центральних районах міста, мешканці селища і ті, хто працює в цьому мікрорайоні Старої Дарниці, плекають надію: може, нарешті, реконструкція дійде і до проблемної вулиці Алма-Атинської?
Тетяна ЯНДОВСЬКА, “Хрещатик”


Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".


Вам була корисна ця стаття?

admin  27.05.2013 15:49
Спасибо за комментарий! И в розницу продают тоже :) И заказ через интернет-магазин у них есть. Но можно покупать и обычным способом - просто зайдя туда. Неплохой магазин, большое помещение, можно взять в руки и рассмотреть товар. Большой ассортимент: посуда, ножи, другие кухонные и хозяйственные товары.

Житель ДВРЗ  27.05.2013 15:37
Был когда-то "Евромарт" - склад-магазин. Сейчас там французскую посуду продают (оптом) - ул. Алма-Атинская,12

admin  26.05.2013 07:52
Цитую:
Марія 25.05.2013 22:51
прочитала у статті про славнозвісний супермаркет “EvroMart”, а де саме він знаходиться?????
Кінець цитати.

Мабуть, автор статті все-таки мала на увазі не сам супермаркет, а його складські приміщення.

Можете додати свій коментар
Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів, тільки текст, гіперпосилання недопустимі):