Економ-варіант нової дороги на ДВРЗ
Читач сайту Вадим навів у коментарі лінк на газетну статтю "Пробок на ДВРЗ станет меньше". У ній голова КМДА Олександр Попов повідомив про можливий проміжний варіант будівництва нової дороги на ДВРЗ - на одному рівні із залізничними коліями, без спорудження моста. Фактично це повернення до варіанту Олександра Омельченка від 2004 року.
Тоді залізничники не дозволили будувати дорогу без шляхопровода. Як буде тепер - побачимо. Є аргументи і "за",
і "проти". Проти - небажання збільшувати кількість
потенційно небезпечних залізничних переїздів. До речі,
в деяких європейських країнах (наприклад, у Нідерландах) існує пряма заборона на будівництво нових переїздів.
З іншого боку, в нашому випадку мова йде про під'їзні залізничні колії з малою інтенсивністю руху та з тенденцією
до подальшого її зменшення.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Транспорт" та "Пишуть читачі".
Andrii 28.10.2013 10:50
Цікаво, якщо та дорога буде така ж убита як і Бутлєрова і Віскозна та ще й з переїздами де швидкість не більш ніж 5 км, або й даже з повною зупинкою.... то на**** така дорога потрібна... тільки замилення очей. Або бодай навіть гарна дорога від Довбуша до того перешийку, а далі провалля, то який буде сенс нею користатись..... Хіба що обов"язкова для фур, а Алма-Атинська тільки для автомобілів...
Спартаківна 27.10.2013 12:22
От лихо... Виявляється, то "залізниця в усьому винна".
І нема ради на її власників? Вони що, поза законом в Україні, жодна влада їм не указ?