Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


Економ-варіант нової дороги на ДВРЗ

Неділя, 27.10.2013    

   Читач сайту Вадим навів у коментарі лінк на газетну статтю "Пробок на ДВРЗ станет меньше". У ній голова КМДА Олександр Попов повідомив про можливий проміжний варіант будівництва нової дороги на ДВРЗ - на одному рівні із залізничними коліями, без спорудження моста. Фактично це повернення до варіанту Олександра Омельченка від 2004 року.

Нова дорога на ДВРЗ
Нова дорога на ДВРЗ пройде тут

   Тоді залізничники не дозволили будувати дорогу без шляхопровода. Як буде тепер - побачимо. Є аргументи і "за", і "проти". Проти - небажання збільшувати кількість потенційно небезпечних залізничних переїздів. До речі, в деяких європейських країнах (наприклад, у Нідерландах) існує пряма заборона на будівництво нових переїздів.
   З іншого боку, в нашому випадку мова йде про під'їзні залізничні колії з малою інтенсивністю руху та з тенденцією до подальшого її зменшення.


   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Транспорт" та "Пишуть читачі".


Вам була корисна ця стаття?

Andrii 28.10.2013 10:50
Цікаво, якщо та дорога буде така ж убита як і Бутлєрова і Віскозна та ще й з переїздами де швидкість не більш ніж 5 км, або й даже з повною зупинкою.... то на**** така дорога потрібна... тільки замилення очей. Або бодай навіть гарна дорога від Довбуша до того перешийку, а далі провалля, то який буде сенс нею користатись..... Хіба що обов"язкова для фур, а Алма-Атинська тільки для автомобілів...

Спартаківна 27.10.2013 12:22
От лихо... Виявляється, то "залізниця в усьому винна".
І нема ради на її власників? Вони що, поза законом в Україні, жодна влада їм не указ?

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):