Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


У клубі ДВРЗ пройшли громадські слухання

Неділя, 18.10.2015 09:25   

    Доповнення. Від одного з ініціаторів заходу - ОСН "КМ ДВРЗ "Дніпровець"- отримано додаткову інформацію. Згідно з нею, організатори доклали багато зусиль для повідомлення мешканців про заплановані на 10 жовтня громадські слухання. Напередодні заходу було розклеєно 70 оголошень та зроблено численні телефонні дзвінки на відомі організаторам номери мешканців. Крім того, інформацію про дату і час обговорення було розміщено в газеті "Дніпровець", розповсюдженій через поштові скриньки.
   На жаль, листи від читачів нашого сайту свідчать про те, що дані зусилля здебільшого не досягли своєї мети. Сподіваємось, що наступного разу ініціатори слухань підготують їх ретельніше.


   В Центрі культури та мистецтв Дніпровського району (колишній клуб ДВРЗ) в суботу, 10 жовтня пройшли громадські слухання. Про це повідомила газета Київської міської ради "Хрещатик". Предметом обговорення були два проекти: "Капiтальний ремонт шляхопроводу через залiзничнi колiї на вул.Алма-Атинськiй" та "Будiвництво автомобiльної дороги для з’єднання вулиці Алма-Атинської з Броварським проспектом у Дніпровському районі".

   На жаль, у публікації не наведені критичні зауваження учасників обговорення, сказано лише, що рішення про підтримку прийнято одностайним голосуванням. Невідомо, чи піднімались на слуханнях питання про можливі негативні наслідки, зокрема про шкоду для екології мікрорайону.

   Наскільки можна зрозуміти з газетної статті, суттю першого проекту є розширення автомобільної смуги на мосту ДВРЗ шляхом демонтажу однієї з трамвайних колій. Після реалізації проекту трамваї на ДВРЗ та назад, у місто, рухатимуться по черзі - однією колією.

   Ймовірною метою будівництва дороги від вулиці Довбуша через ліс до Броварського шосе є розвантаження транспортного вузла біля станції метро Чернігівська. Після будівництва нової дороги транзитний транспортний потік між Ленінградською площею та Броварським шосе може бути спрямований через вулицю Празьку, "модернізований" шляхопровід та житлову зону мікрорайону ДВРЗ.

У клубі ДВРЗ пройшли фейкові громадські слухання?

   Ініціаторами громадського обговорення виступили громадський діяч Павло Тесленко та керівник органу самоорганізації населення "Комітет мікрорайону ДВРЗ "Дніпровець" Вячеслав Себба.

   Порядок проведення громадських слухань регламентується Постановою №555 Кабінету міністрів України від 25 травня 2011 року. Згідно з документом, основна роль в організації слухань покладена на міські ради та їхні виконавчі органи (в нашому випадку це Київрада, КМДА та Дніпровська РДА). Велика увага повинна приділятись підготовчій роботі, у тому числі попередньому оприлюдненню матеріалів для обговорення, а також належному сповіщенню населення про запланований захід.

   Зазначимо, що це вже друга спроба провести обговорення даних проектів. До речі, минулого разу на сайті Дніпровської РДА було завчасно розміщено оголошення про майбутній публічний захід (ті слухання не відбулись, бо були відмінені). Про останнє ж обговорення більшість мешканців мікрорайону повідомлена не була, що ставить під сумнів легітимность громадських слухань на ДВРЗ 10 жовтня 2015 року.


   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "ОСН" та "Самоорганізація".


Вам була корисна ця стаття?

Всегда 27.10.2015 19:05
Согласен полностью с Данилой. И лес трогать нельзя, пусть лучше и дороги не будет (хотя у самого 2 авто и часто приходится обезжать ). Чувствую уже на лес руки потирают. Интересно кто это из здесь живущих хочет, чтобы лес рубили?

Данила 20.10.2015 22:11
Есть короткая дорога с Гродненской на Харьковское шоссе, мимо Ющенковского домика. Так там местные жители наделали уже 8 лежачих полицейских высотой почти до колена и не сильно радуются своей транзитной дороге.
Ёщё частному сектору на ДВРЗ по многочисленным просьбам сделали канализацию.. Принимать в эксплуатацию никто не хочет. Дорога уничтожена, дерьмо вытекает. Надо делать новую. Идея хорошая, но реализована так, что проектанта и исполнителей надо повесить.. Это я к тому, что дорога это классно, но потом её уже назад лесом не засадишь..

Данила 20.10.2015 20:40
Вы бываете в той промзоне, вдоль Вискозной? Почему через эти руины нельзя проложить дорогу? Почему нельзя проложить дорогу через территорию Лисок или рядом? почему именно через лес? После ремонта Алма-Атинской и расширения моста ДВРЗовцам второй выезд может и не понадобится! Или планируется застройка высотками и такая масса народу на машинах по утрам не пролезет?

Юрий 20.10.2015 09:23
Данила! Вы меня простите где обогащение? Просто транспорт который идёт на растаможку на Лиски будет ехать не через алма-атинскую, а через броварской проспект, разгрузится транспортный поток+альтернатива выезда. Никто сюда отдельно ехать не будет ДВРЗ тупик от нас выезда никуда нет.

Данила 20.10.2015 08:04
Ни я, ни знакомые не слышали про эти "не фейковые" слушания :) . А тема слишком серьёзная! Думаю, что местные жители просто не понимают насколько эта новая окружная дорога изменит их среду обитания.. Если раньше на ДВРЗ посторонние ехали только из крайней необходимости, то по новой окружной дороге устремится весь шумный и вонючий поток машин с Ленинградки и Черниговской! Если людям вырубка леса и постройка в лесу вдоль новой дороги заправок и пр. безразлична, то шум и вонь нет.. Эта дорога обогатит бизнесменов и строителей, но не простых людей.

Юрий 19.10.2015 11:51
Фейковые не фейковые слушания, а проблематика должна быть на слуху. Второй выезд с ДВРЗ нужен как воздух.

Александр 19.10.2015 00:02
Трамвай нужно не заменять, а модернизировать и улучшать - это самый вместительный и энергоэффективный городской транспорт, посмотрите статистику мировых городов. А вот от маршруток реально надо избавляться, это натуральные газенвагены трофейные...

Светлана 18.10.2015 14:07
А почему бы не рассмотреть вопрос о замене трамваев и маршруток на ДВРЗ городскими троллейбусами или автобусами.

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):