Тег AREA. Top_221


Сайт Л і с к и               Головна      Про сайт     Архів новин     Флора/Монітор     Вебкамера 

Начальник Вагонбуду

Вівторок, 14.05.2019 21:29   За матеріалами сайту Одеської залізниці.

Начальник Вагонбуду Павло Іванович Суслов    Павло Суслов, який згадувався в нашій замітці як один з авторів публікацій журналу "Соціалістичний Київ" за 1934 рік, не був співробітником цього видання, більше того - взагалі не був журналістом. Проте писати про будівництво Дарницького вагоноремонтного заводу мав повне право, адже керував цим будівництвом саме він.
   У мережі Інтернет вдається знайти єдину фотографію Павла Івановича, на якій він одягнутий у формений кітель, з державною нагородою на грудях.
   Орденом Трудового Червоного Прапора його нагороджено Постановою ЦВК СРСР від 4 квітня 1936 року "О награждении работников железнодорожного транспорта". У постанові сказано: "... наградить ...Суслова Павла Ивановича — бывшего начальника строительства Дарницкого вагоно-ремонтного завода, ныне заместителя начальника Юго-Западной жел. дороги".
   Павло Суслов очолював будівництво ДВРЗ з лютого 1934 року до закінчення будівельних робіт - липня 1935 року. До призначення на будівництво працював заступником начальника колійного господарства Південно-Західної залізниці, ще раніше займав посаду завідувача сектору транспорту Київського міського партійного комітету КПУ(б).
   За освітою Павло Суслов - інженер залізничного будівництва, у 1930 році він заочно закінчив Київський інститут інженерів транспорту, після чого навчався в аспірантурі цього інституту.
   Потомствений залізничник, народився в 1905 році в родині колійного майстра, що проживала в селі Бульбоки Бессарабської губернії. До здобуття вищої освіти П.Суслов працював ремонтником служби колії, десятником при доглядачеві будівель Роздільнянської ділянки Одеського відділення залізниці. Зі специфікою будівельних робіт на залізниці познайомився з 1928 року, коли зайняв посаду голови будівельного комітету Цибулівської гілки Південно-Західної залізниці.
   Після закінчення будівництва ДВРЗ Павла Івановича Суслова призначають заступником начальника Південно-Західної залізниці, у червні 1936 року він очолює Одеську залізницю - стає першим начальником залізниці після її виділення зі складу Південно-Західної залізниці.
   У травні 1937 року Павла Суслова переводять з підвищенням до Москви - на посаду начальника Головного управління колії Народного Комісаріату шляхів сполучення СРСР.
   Дуже шкода, що сталінські репресії не оминули й цього здібного інженера й керівника. Восени 1937 року Павла Івановича Суслова було заарештовано. Місце і час його смерті невідомі.


   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Завод" та "Історія Києва".



Вам була корисна ця стаття?

Можете додати свій коментар
Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів, тільки текст, гіперпосилання недопустимі):