Тег AREA. Top_221


Сайт Л і с к и               Головна      Про сайт     Архів новин     Флора/Монітор     Вебкамера 

Київські трамваї: продовження хибної політики

Неділя, 15.11.2015 10:31   

   Вже багато років київська міська влада намагається вирішити проблему автомобільних пробок шляхом дискримінації громадського транспорту. Зокрема, через ліквідацію трамвайних ліній. Дійсно, це найпростіший і найдешевший шлях - зняв з вулиці трамвайні колії, контактний провід і тягову підстанцію, заасфальтував звільнену смугу - і маєш швидкий результат.

   Подібне рішення планується реалізувати найближчим часом у мікрорайоні ДВРЗ, знявши одну трамвайну колію на мосту. І тепер у русі місцевих трамваїв часто трапляються перебої, а як буде з доданням складнощів ще й реверсивного руху - невідомо, але навряд чи краще.

   Хибність спрямованих на користь особистого транспорту рішень добре проілюстрована наступними зображеннями. Підписані вони так: "На этой фотографии в автомобилях в пробке стоят 711 человек. Все они могли бы ехать в двух трамваях".

   На наступному фото - вигляд Ленінградської площі 9 червня 2004 року. Частина цих трамваїв вирушить наліво, на міст Патона, а решта - проспектом Гагаріна до станції метро Чернігівська. Через три місяці, у вересні-жовтні всі ці трамвайні колії будуть демонтовані. Чи стало від цього менше пробок на Ленінградській площі - питання риторичне.

Трамваї на Ленінградській площі

   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".


Вам була корисна ця стаття?

Сергей Соколов  19.11.2015 12:37
Антон, соглашусь с Вами, если наш реверс будет таким же коротким, как на Институте химии. Но если реверс будет не только на самом мосту, но и на насыпи, тогда управлять им будет сложнее - не будет прямой видимости между встречными трамваями. А чем сложнее система, тем больше вероятность сбоев.

Антон  19.11.2015 12:26
Не вижу проблемы в демонтаже одних путей. Возьмем в пример мост на Институте-химии где проходимость маршрута трамваев в разы выше, там нет проблем абсолютно! Так что проблема высосана из пальца. Я согласен что убирать трамвайные пути на правый берег была ошибка так как 27 и 32 маршруты очень нужны.

Всегда  16.11.2015 09:06
Общественный транспорт, это пережиток "злочинной влади", такой же как, например, бесплатное образование, медицинское обслуживание и т.д. Скоро этого всего не будет. Деньги на содержание общественного транспорта идут из городского и государственного бюджетов, вместо того, чтобы предложить какую-нибудь бредовую идею и разворовать их. К тому же, головная боль у градоначальника - как наладить работу транспорта, успокоить его бастующих сотрудников и т.д. Куда проще, наплодить маршруток, ещё и деньги с них собирать, которые направить например на реконструкцию Крещатика и частично их украсть. Поэтому наивны и бесполезны даже рассуждения о том, что трамваи мешают автотранспорту.

Можете додати свій коментар
Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів, тільки текст, гіперпосилання недопустимі):