Економія на оплаті електроенергії: встановлюємо двозонний лічильник
Подорожчання електроенергії змушує громадян замислюватись над тим, яким чином можна зменшити витрати на оплату її споживання. Наприклад, можна обмежити саме по собі споживання, ретельно слідкуючи за своєчасним вимкненням електропобутових приладів та освітлення. Не заливати вщерть водою електрочайник, збираючись приготувати лише одну чашку чаю тощо. Це суто організаційний шлях, який не потребує жодних фінансових затрат.
Можна також замінити лампи в світильниках на енергозберігаючі, і в подальшому купувати саме такі. Звісно,
вони дорожчі, ніж звичайні лампи розжарювання.
Але що робити, коли можливості описаних способів економії вже
вичерпані? Тоді можна замінити квартирний лічильник на більш сучасний, з можливістю використання так званого
двозонного тарифу.
Перехід на двозонний тариф здешевлює вартість спожитої електроенергії за рахунок того, що в нічний час -
від 23-ї до 7-ї години - діє нічний зонний коефіцієнт 0,7 - спожита в цей період електроенергія буде
на 30% дешевша. Отримувана при переході на двозонний тариф економія залежатиме від того, яку частину
добового споживання вдаватиметься перевести на нічний час.
П'ять кроків переходу на двозонний тариф. Крок перший - подача заяви
Необхідно завітати до одного з Центрів обслуговування клієнтів Київенерго та подати там заяву на встановлення
багатозонного лічильника. З собою треба мати паспорт і довідку про ідентифікаційний код. Цей крок, як і наступні
(крім останнього!), може робити будь-хто з власників квартири, не обов'язково особа, з якою укладено договір на
постачання електроенергії.
Деякі з центрів обслуговування працюють і в суботу. В тому числі - центр обслуговування по вул.Мельникова,
31 (див. фото нижче; до речі -
"дом с башенкой!"). В офісі організовано електронну чергу - спеціальний пристрій
видає квиток з номером, час від часу лунає звуковий сигнал і на табло повідомляється, що наступний клієнт номер
такий-то може підходити до спеціаліста на робоче місце з певним номером.
Крок другий - оплата послуги
Після подачі заяви спеціаліст центру друкує та видає клієнту рахунок, в якому зазначена вартість нового лічильника, а також вартість послуг з його програмування та встановлення. Загальна сума складає близько 970 гривень. Якщо встигаєте, можете в цей же день сплатити рахунок та принести спеціалісту квитанцію.
Крок третій - узгодження дня заміни лічильника
Повернувшись з банківського відділення назад у центр обслуговування, зайнявши нову чергу і показавши врешті спеціалісту оплачену квитанцію, можна узгоджувати з ним день заміни лічильника.
Крок четвертий - заміна лічильника
У зазначений день до вас приїжджає електромонтер, знімає старий лічильник та встановлює новий, про що складає відповідний акт. Разом з актом заміни передає клієнту документи на новий лічильник.
Крок п'ятий - перезаключення договору
Приблизно через тиждень після заміни лічильника знову рушаємо до центру обслуговування -
причому це повинна робити особа, з якою заключатиметься новий договір. Треба мати на руках попередній договір,
паспорт, код та поточні покази нового лічильника.
Заповнивши та підписавши договір, отримуєте на руки один із його примірників і з почуттям виконаного
обов'язку повертаєтесь додому. Економити електроенергію. Поздоровляємо! :)
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "ЖКГ".
admin 27.02.2015 09:03
Реєструємось на якому сайті? Київенерго? А то читачі подумають, що на "Лісках" :)
Володимир 27.02.2015 02:14
1.Реєструємося на сайті, просимо виставити рахунок на ел. пошту
2.Проплачуємо
3.Йдемо в центр обслуговування на призначений час з документами.
4. Там домовляємося, коли встановлять
5. Крок за Вашою редакцією.