Мосту ДВРЗ - 55 років! Чи достоїть до 60-ти?
Виїзд з київського мікрорайону ДВРЗ (його назва походить від розташованого там Дарницького вагоноремонтного
заводу) проходить через міст - шляхопровід над під'їзними залізничними коліями. Залізобетонний міст складається
з трьох прольотів, які спираються з обох боків на земляний насип, а посередині підперті двома рядами
залізобетонних колонн.
Побудовано шляхопровід у
1959 році, (можливо, що ця дата не зовсім точна). Залишимо історичні нюанси знавцям історії Києва, а самі
поцікавимось технічним станом моста, адже цей шляхопровід на вулиці Алма-Атинській - єдиний виїзд з мікрорайону,
і якщо з ним щось трапиться, цілий район виявиться відрізаним від транспортного сполучення.
За даними підприємства "Київавтошляхміст", на його балансі перебувають 32 автомобільних мости ,
97 шляхопроводів , 9 пішохідних мостів і 32 наземних пішохідних переходи. Всі вони (і кам'яні,
і стальні, і залізобетонні) потребують спеціального догляду та контролю за технічним станом конструкцій.
З метою отримання інформації про стан мосту ДВРЗ редакція сайту "Ліски" відправила
запит (див. наступне зображення).
В запиті поставлені такі питання: "На яку інтенсивність руху та на яке граничне навантаження розрахований шляхопровід? Коли востаннє робилось технічне обстеження його стану? Чи заплановано реконструкцію цього шляхопроводу?". Відповідь на інформаційний запит очікується 17 квітня, слідкуйте за публікаціями сайту!
Пропонуємо переглянути фотогалерею мосту ДВРЗ. На ній можна побачити шляхопровід з різних боків (зверніть увагу на гілляку, застромлену в дірку на тротуарі мосту), підготовку фундаменту для нової опори поряд з мостом (цікаво, що це буде?), а також безперервний потік машин, знятий нашою вебкамерою.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Історія Києва" та "Запит до влади".