Кияни документують недоліки прямо зі своїх вікон
Власний досвід редакції сайту "Ліски" стосовно роботи контактного центру 1551 показує, що більшість
звернень громадян залишаються невиконаними, або виконаними неякісно чи не до кінця. На відміну
від офіційної статистики, фактично своєї мети досягає в кращому випадки третина, а то й чверть
скарг.
Тим не менше, звертатись до контактного центру треба. Хоча б для того, щоб чиновники у міській
владі бачили дійсний масштаб існуючих проблем.
Звернення мешканця мікрорайону ДВРЗ (колишнього селища Дарницького вагоноремонтного заводу) стосовно
благоустрою парку
"Сосновий":
Дата звернення: 17 лютого 2014
Доручено вирішити до: 04 березня 2014
Відповідальний: КП ПО УЗН [Кравченко Сергій Олексійович]
"Рік назад, після проведення ремонтних робіт з пошкодження ділянки теплової мережі на території парку
ДВРЗ не було проведено відновлення пішохідної доріжки. Люди, що проходять цим місцем, ризикують впасти
та травмуватися. Не знаю, куди дивилася служба благоустрою. Прошу Вас взяти до уваги мою скаргу та
відновити частину пішохідної доріжки."
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Запит до влади".