Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


Стаття повністю - на порталі новин Дніпровського району Києва "D-News" .

...
Голова КМДА розпочав тиждень візитом до Дніпровського району.
Робоча поїздка Олександра Попова у понеділок 8 серпня почалася з Березняків, продовжилася на Русанівці та завершилася на ДВРЗ. Під час запланованих зупинок столичний керівник спілкувався з місцевими мешканцями, розповідав їм про те, які зміни чекають їхній район до 2012 року.
Маршрут поїздки Олександра Попова:
...
НА ДВРЗ РОЗПОЧНУТЬ ВИПУСК ВІТЧИЗНЯНОГО ТРАМВАЮ
До кінця року на базі Дарницького ремонтно-експлуатаційного депо планують виготовити перший трамвайний вагон, який відповідатиме сучасним вимогам: матиме низьку площадку для посадки інвалідів, кондиціонер або гарну вентиляційну систему.
Також мешканців ДВРЗ, за словами Попова, порадують новою дорогою, що допоможе зв’язати цей мікрорайон з Харківським масивом (??? прим. ред.), сполучивши вулиці Довбуша, Бутлерова та Червоногвардійську. Ще Олександр Павлович роздавав обіцянки стосовно розвитку і реконструкції каналізації та водовідведення на ДВРЗ, а також побудови нової школи.
Вартість: 11 мільйонів гривень.
Термін виконання: до листопада 2011 року мають пустити перший трамвай київського виробництва.
...

 З історії питання:
В 2007 році була зроблена чергова спроба прокладання дороги - рішення Київради .
В 2004 році Олександр Омельченко пообіцяв побудувати ще один виїзд з ДВРЗ.
Цитата:
"..а на ДВРЗ построят дорогу.
В следующем году в микрорайоне частной застройки ДВРЗ планируется построить новую дорогу, которая соединит улицы Довбуша и Академика Бутлерова. Об этом сообщил киевский городской голова Александр Омельченко. По его словам, это позволит разгрузить улицы микрорайона и пустить грузовой транспорт в объезд. Кстати, новая дорога выльется городу приблизительно в 2 млн грн."

Архів газети "Сегодня".
Нова дорога на ДВРЗ. Нова дорога на ДВРЗ.
   Наскільки відомо, однією з проблем для нової дороги є перетин з під'їзними коліями Укрзалізниці до складських приміщень. Є два варіанти транспортної розв'язки - на одному рівні або шляхопровід. Проти першого заперечує Укрзалізниця, проти другого - міська влада Києва (набагато дорожче).

   Іншою можливою проблемою є необхідність знесення гаражів та інших споруд на лінії майбутньої дороги.


Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):