План "Б" для мікрорайону ДВРЗ
Розумні люди радять: завжди майте "План Б" на випадок, якщо ваш "План А" зазнає невдачі. Як правило, запасні плани
роблять скромнішими, зате реальнішими для виконання.
Наведемо приклад: про будівництво другого виїзду з київської місцевості ДВРЗ говориться вже більше 10 років. Однак
далі розмов справа не просувається. Більше того, перспективи будівництво виглядають дедалі примарнішими через
безперервне зростання кошторисної вартості нової дороги.
Від 2004 до 2013 року вартість 2-кілометрової дороги збільшилась у
60 разів і складає тепер не 2, а 118 мільйонів гривень. З цієї суми на 2013 рік заплановано виділення 1 мільйона
гривень - на проектні роботи.
Однак і ці порівняно невеликі в масштабах столиці гроші досі не освоєні. Згідно з офіційною відповіддю Комунальної корпорації "Київавтодор", станом на 1 серпня ще тільки проводиться тендер з метою визначення виконавця проектних робіт. А до кінця року - для виконання самого проекту - залишається вже менше 5 місяців.
Так от, може краще було б витратити цей мільйон на висипку щебінкою та замощення асфальтом потрібного відрізка дороги, а також влаштування шлагбаума через під'їзні залізничні колії? Навесні б почали, а влітку вже можна було б і користуватись новою дорогою. Чи для таких робіт теж необхідно робити дорогий проект, на який не вистачає грошей? Прямо якесь замкнене коло виходить. :) Пора б уже його якось розірвати...
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Запит до влади".