Новий сервіс для відправки скарг - карта проблем столиці
В березні 2013 року наш сайт
повідомляв про нову можливість київського Call-центру 1551 - веб-інтерфейс для формування скарг. Процедура
реєстрації на цьому сайті досить складна, до того ж форма потребує занесення досить докладних особистих даних,
що не всім користувачам сподобалось.
Недавно було повідомлено про створення аматорського сайту аналогічного призначення - для відправки
електронних скарг - але зі спрощеною процедурою реєстрації користувачів.
Адреса сайту:
http://kartaproblem.org. Нижче - приклади скарг (у тому числі й мешканців ДВРЗ) та текст новини.
Корреспондент.Net
Столичні активісти запустили спеціальний сайт Карта проблем Києва, на якому пропонують мешканцям міста
розповідати про свої негаразди і відправляти офіційні запити владі, розповів автор ідеї Павло Бєлоусов.
Примітно, що сайт для скарг розробив творець сайту УкрЯма, на якому водії ділилися інформацією про стан доріг.
"Але якщо УкрЯма вміє лише автоматично створювати скарги на ями і відправляти їх в ДАІ, то новий портал Карта
проблем набагато масштабніший. Тут можна поскаржитися на будь-яку проблему: від перегорілих ліхтарів у дворі
або невивезеного сміття до стихійної торгівлі, залишеного автомобіля, казино або кіоску з наркотиками,
які ви випадково помітили біля свого будинку", - розповів автор проекту.
Зокрема, для оформлення скарги необхідно сфотографувати її, розмістити на сайті, а потім або відправити владі,
або знайти однодумців.
"За тиждень роботи сайту у нас вже понад 20 скарг. Ось, наприклад, мешканці вулиці Алма-Атинської написали,
що у них в будинку вже тривалий час немає гарячої води, кияни з вулиці Межигірської поскаржилися на перегорілі
вже кілька місяців тому ліхтарі у дворах, а мешканці вулиці Борщагівської - на стихійну торгівлю і незаконні
кіоски. Всі листи вже відправлені в КМДА", - наголосив Павло.
Суть порталу в тому, щоб відправляти скарги за простішою процедурою, а також масовим колективом,
що часто прискорює вирішення проблеми. У майбутньому Бєлоусов хоче запустити додаток для смартфонів,
щоб відправляти інформацію про проблему з місця події.
Водночас в КМДА не помітили зростання кількості скарг, вони зросли тільки протягом сильних снігопадів.
При цьому чиновники наголосили, що закликають людей скаржитися будь-якими способами, щоб вирішувати проблеми
більш ефективно.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Самоорганізація".