![](http://lisky.org.ua/site/imgs/panorama201.jpg)
Відкрився сайт контактного центру 1551
У кар'єрі навіть найбездарніших керівників бувають вдалі управлінські рішення. Можливо, їх підказують розумніші заступники,
або вони копіюються ними з попередніх місць роботи? Саме так у липні 2006 року тодішній київський міський голова Леонід
Черновецький, за зразком однієї з систем підтримки клієнтів, запровадив колл-центр для обробки скарг киян.
Називався він тоді "Служба допомоги київського міського голови киянам Call-центр".
Минулі шість років довели ефективність центру, тому Олександр Попов не став руйнувати його, а навпаки, вдосконалив.
У жовтні 2011 року служба змінила назву на "Інформаційно-довідкову службу допомоги киянам",
теперішня ж назва - "Контактний центр міста Києва 1551".
Вчора, 4 березня 2013 року, відкрився офіційний сайт контактного центру - 1551.gov.ua.
Для того, щоб відправити електронну скаргу чи пропозицію, необхідно зареєструватись на сайті контактного центру.
Відповідь прийде на поштову адресу, або на адресу електронної пошти.
![Відкрився сайт контактного центру 1551 Відкрився сайт контактного центру 1551](http://img.lisky.org.ua/i0493_04s.jpg)
![Відкрився сайт контактного центру 1551 Відкрився сайт контактного центру 1551](http://img.lisky.org.ua/i0493_01s.jpg)
![Відкрився сайт контактного центру 1551 Відкрився сайт контактного центру 1551](http://img.lisky.org.ua/i0493_02s.jpg)
![Відкрився сайт контактного центру 1551 Відкрився сайт контактного центру 1551](http://img.lisky.org.ua/i0493_05s.jpg)
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Запит до влади".