Відкрився сайт контактного центру 1551
У кар'єрі навіть найбездарніших керівників бувають вдалі управлінські рішення. Можливо, їх підказують розумніші заступники,
або вони копіюються ними з попередніх місць роботи? Саме так у липні 2006 року тодішній київський міський голова Леонід
Черновецький, за зразком однієї з систем підтримки клієнтів, запровадив колл-центр для обробки скарг киян.
Називався він тоді "Служба допомоги київського міського голови киянам Call-центр".
Минулі шість років довели ефективність центру, тому Олександр Попов не став руйнувати його, а навпаки, вдосконалив.
У жовтні 2011 року служба змінила назву на "Інформаційно-довідкову службу допомоги киянам",
теперішня ж назва - "Контактний центр міста Києва 1551".
Вчора, 4 березня 2013 року, відкрився офіційний сайт контактного центру - 1551.gov.ua.
Для того, щоб відправити електронну скаргу чи пропозицію, необхідно зареєструватись на сайті контактного центру.
Відповідь прийде на поштову адресу, або на адресу електронної пошти.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Запит до влади".