Тег AREA. Top_232


Сайт Л і с к и               Головна      Про сайт     Архів новин     Флора/Монітор     Вебкамера 

Збитки київської міської електрички збільшуються?

Понеділок, 27.05.2013    

Борги київської міської електрички Борги київської міської електрички    Інтернет-видання "Багнет" опублікувало відповідь Першого заступника генерального директора комунального підприємства "Київпастранс" Олексія Паланта на запит редакції. З відповіді можна здогадатись, які саме питання ставились журналістами: стосовно зупиночної платформи "Вишгородська" (на якій утворились провали), про затримки в русі електропоїздів, стосовно доцільності використання декількох видів пропускних систем, та інше.
   Не можемо не погодитись із коментарем "Багнета", що відповідь викликала ще більше запитань. Однак певні висновки з неї все-таки можна зробити. Головний із них редакція винесла в заголовок новини - київська міська електричка збиткова. Додамо, що її збитковість не скорочується, а навпаки збільшується. Якщо раніше наводились місячні збитки у розмірі 2 млн. грн., то в наведеному документі вони складають вже 3,6 млн. грн. за місяць (43,3 млн./12 міс.).
   Виникає питання: чи можна досягти беззбитковості міської електрички? Так, це можливо, якщо мати на увазі лише чисті видатки на експлуатацію. Якщо ж розвивати інфраструктуру та підвищувати комфорт шляхом скорочення інтервалів руху, то її збитковість (як і будь-якого іншого громадського транспорту) - неминуча. Навіть міська електричка в Берліні дотується з бюджету. Німці вважають, що розвиток міського громадського транспорту вигідний - чим більше городян ним скористається, тим меншим буде навантаження на дороги та екологічна шкода від приватних автомобілів. Однак наявність дотації не означає, що не треба прагнути до скорочення збитковості. В тому ж Берліні напрочуд диференційована система оплати проїзду, яка дивує туристів із екс-СРСР. Та й ціну не порівняти з нашою - квиток на 2-годинну поїздку коштує близько 3 євро.
   Так що й нам рано чи пізно доведеться і ціни підвищувати, і пільги скорочувати, а головне - наводити порядок у сфері громадського транспорту. Прийнятної альтернативи, мабуть, немає. Чи все-таки є?


Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Міська електричка".


Вам була корисна ця стаття?

Можете додати свій коментар
Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів, тільки текст, гіперпосилання недопустимі):