До змісту
У Дарницькому трамвайному депо триває капітальний ремонт 5-го трамвайного вагона з початку року
У Дарницькому трамвайному депо триває капітальний ремонт 5-го трамвайного вагона. Йдеться про трамвай типу Татра Т3, роботи над яким почалися у жовтні цього року. Про це повідомляють у КП "Київпастранс". Фахівці вже завершили початковий етап робіт − провели діагностику, очищення та металообробку трамвая, а також виконали малярні роботи. Наразі у вагоні облаштовують інтер’єр.
Зокрема, у салоні оновили електричне обладнання, встановили сходи з нержавіючої сталі, замінили підлогу та підготували її до укладання лінолеуму. Зараз фахівці монтують обшивку зі склопластику.
Крім того, у трамваї передбачене: енергоощадне освітлення; система опалення та інформування пасажирів; нові пасажирські сидіння, поручні, двері з дюралюмінію; нова стеля та вікна; жовті попереджувальні смуги на східцях; оновлений пульт керування водія. Після завершення капремонту, для підвищення комфорту пасажирів та водія у вагоні облаштують систему кондиціювання повітря.
У середньому капремонт вагона триває 3–4 місяці, залежно від зносу трамвая. В умовах воєнного стану роботи можуть займати більше часу. Втім фахівці "Київпастрансу" працюють у посиленому режимі, щоб якнайшвидше випустити на лінію оновлений рухомий склад.
Як зазначають у комунальному підприємстві, капітальні ремонти вагонів такого типу тривають паралельно у Подільському трамвайному депо та трамвайному депо ім. Шевченка. Загалом до кінця року підприємство планує відновити до 10 вагонів. Такі капремонти продовжують термін експлуатації трамваїв на 10 років і дають змогу створити комфортні та безпечні умови перевезення пасажирів у наземному громадському транспорті.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".



