
До змісту
Чому "Київхліб" перезапускає магазини без продавців
Мережа мінімаркетів "Київхліб" перезапускає магазини самообслуговування. Про це пише LIGA.net з посиланням на голову наглядової ради мережі Ярослава Федоренка. За допомогою таких точок самообслуговування у компанії вирішили запобігти можливому зупиненню роботи магазинів через брак персоналу.
"Сьогодні знайти продавця колосально важко. Щомісяця ситуація погіршується", – зазначив топменеджер. За словами Федоренка, прибутки нових і старих торгових точок "Київхліба" співмірні.
Невеликий темп розвитку мережі самообслуговування пояснюють можливими втратами доходу, адже, згідно з попереднім досвідом ритейлера, у разі зміни формату торгової точки, в середньому на наступні пів року різко зменшується обіг.
Разом з тим, у компанії прогнозують, що після війни автоматизовані магазини зможуть заробляти набагато краще – завдяки тому, що працюватимуть цілодобово.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Місцеві депутати" та "Магазини".