До змісту
Трамвайний довгобуд на ДВРЗ
Пропонуємо переглянути продовження відео стосовно проблем у трамвайному русі лівобережними районами столиці. Записи супроводжуються пояснюючими текстовими коментарями - наводимо їх нижче.
Довгобуд на ДВРЗ. Рух трамваїв припинено 9 листопада 2019 року. Поворот на вул.Алма-Атинська.
Саме закриття на ремонт вул.Алма-Атинська призвело до трамвайного колапсу...
Початок зони ремонту. Оновлені трамвайні зупинки. Довжина ділянки ремонту - 3572 метри. Перший кошторис визначено у 2017 році.
Уточнений і збільшений кошторис підписано у липні 2019... Витрати мають становити 338 925 725 гривень.
Ширина проїжджої частини - 2 по 7 метрів. Замість трамваїв 23, 32 та 33 працюють автобуси.
Ремонт трамвайного шляху виконано за європейськими технологіями.
Виїзд на шляхопровід. Шляхопровід має довжину - 42,32 м. Шляхопровід побудовано над залізничними коліями у 1960 році.
Майже 60 років не ремонтувався... Такий він оновлений станом на червень 2021 року.
Оновлена колія - блочного типу із залізобетонних плит. Плити мають товщину 35 см. За допомогою спеціального поліуретану... рейки вмуровані у плити.
Нові павільйони на зупинках...
Цю вулицю прокладено у 1940-1950-х роках. Спочатку вулиця мала назву "Шосе ДВРЗ". З 1961 року - "Дарницьке шосе".
З 1973 року вулиця отримала назву "Алма-Атинська". Капітальний ремонт здійснено вперше за роки існування вулиці.
Зазначу - трамвайні шляхи створені за технологією, яка значно зменшує шум від руху вагонів...
Подібні технології застосовують у Швейцарії, Франції, Великій Британії, Угорщині, Польщі...
Так що місцева легенда про зупинення будівництва "через шум" трамваїв не відповідає дійсності...
Начальство повідомило у листопаді 2020-го, що "ремонт трамвайних колій завершено на 90 відсотків"...
А тут - уже потрібно відновлювальний ремонт... 10 відсотків розтягнулися на... 6 місяців. Вочевидь - потрібно гарантійне обслуговування...
Строк побудови, прописаний в угоді - 15 місяців... Трамвай уже має дзеленчати...
Трамвайні колії розташовані із завищенням для ефективного водостоку.
Навіть є інформація, що трамвай пробно запускали...
Для ремонту використані новітні матеріали - рейки 60R2 та поліуретан марки "Sika IcositKC".
Семидесятилітні ветерани - будинки в очікування руху...
Аж ось - поворот до парку... Кінцеве кільце... Кінцева зупинка - головна проблема... Створено місце для відстою трамваю.
Саме незавершеність робіт на кінцевій паралізує рух трамваїв у велетенському районі...
Рейки покладені так, як і на всій Алма-Атинській.
Завезені матеріали для закінчення робіт. Дарничани вже зачекалися...
Майбутня платформа... Незмонтована контактна мережа... Трамвайний довгобуд на ДВРЗ, Старій Дарниці та Лісках...
Пройшли всі терміни...
Дякуємо читачеві за цікавий матеріал! Перша частина.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Відео", "Пишуть читачі" та "Транспорт".