Що робити з використаними картками київського метро?
"Б-і-і-п!", - такі звуки дедалі частіше чути в наземному транспорті міста Києва. Так реагують встановлені в салонах валідатори на притулені до них проїзні документи. І якщо зразу після появи валідаторів притуляли здебільшого картки киянина, то тепер прикладають і транспортні смарт-картки, і навіть екрани смартфонів.
Для тих пасажирів, хто вирішив перейти на нову транспортну картку, постає питання - що робити з попередніми картками?
Редакція зробила експеримент з двома картками київського метрополітену, одна з яких старіша, а інша порівняно нова (на фото).
Старішу картку ми спробували повернути, отримавши за неї заставну вартість. А новішу - навпаки, поповнити, дізнавшись задно про те, як довго вона ще годитиметься для проїзду.
Що ж, експеримент виявився вдалим - одну картку в касі станції Хрещатик прийняли і повернули за неї 7 гривень. Іншу ж без питань поповнили, але в іншому вестибюлі цієї ж станції, на вулиці Городецького. Діятимуть такі картки щонайменше до 1 квітня 2020 року - саме на цю дату перенесено перехід на електронний квиток.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".