Хід будівництва ДВРЗ у 1934 році: деревообробний цех
Здвоєний номер журналу "Соціалістичний Київ" за листопад-грудень 1934 року продовжив розповідь про
хід будівництва та заплановані потужності ДВРЗ: "У IV кварталі 1935 року повинна бути пущена перша черга
Дарницького вагоноремонтного заводу, яка випускатиме з ремонту 6000 вагонів на рік.
Щоб мати певне уявлення про цей новий велетень, досить сказати, що в цілому він розрахований на ремонт 12000
вантажних вагонів, 2000 пасажирських на рік і виготовлення запасних частин для ремонту вагонів на колії.
Кількість робітників першої черги становитиме 6000, а всього заводу 12000 чол. Все будівництво, разом із
житлопобутовим, коштує 90 млн. крб. Будівництво на заводі йде на повний хід".
Фото С.Рубінштейна, розміщені поряд із заміткою, названі так: "Бетонування за допомогою потужного крана на будівництві Дарницького вагоноремонтного заводу", "Деревообробний цех заводу, що його недавно закінчили і здали в експлуатацію", "На будівництві товарового комбінату заводу".
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Історія Києва", "Завод" та "Будівлі ДВРЗ".