Київпастранс не дає чіткої відповіді стосовно відновлення трамвайного руху на ДВРЗ
Цитата з відповіді Київпастрансу на
запит:
"Стосовно термінів проведення названих робіт, то
в оголошенні вказується крайній допустимий строк їх завершення, на який повинні орієнтуватися претенденти. Фактичні ж терміни можуть
бути значно скорочені, що буде також враховуватися при визначенні переможця даного тендеру".
Прим. ред. "Ліски": "крайній допустимий строк" - це
24 грудня 2020 року.
Продовження:
"...роботи з відновлення елементів транспортної інфраструктури вул. Алма-Атинської передбачені
до виконання в складі двох проектів, а саме:
Комунальною корпорацією "Київавтодор" виконується капітальний ремонт
дорожньої мережі... включаючи ділянки трамвайних колій, які знаходяться на суміщеному з проїжджою частиною
вулиці полотні,
а на замовлення КП "Київпастранс" передбачається проведення реконструкції трамвайної лінії,
яка знаходиться на відокремленому полотні (відокремленому бортовим каменем)".
Друга цитата частково роз'яснює причину можливої затримки ще на 2 роки початку трамвайного руху: одну частину трамвайної лінії ремонтує Київавтодор, ремонт іншої організовує Київпастранс, причому перша організація вже закінчує свої ділянки, тоді як Київпастранс ще тільки планує провести тендер для пошуку виконавця робіт.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Транспорт" та "Запит до влади".