Контактний центр 1551 запрошує фахівців для прийому звернень
Контактний центр міста Києва повідомляє про вакансію фахівця відділу прийому звернень. Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків; реєстрація звернень заявників; надання консультацій заявникам з широкого загалу питань, пов’язаних з життєдіяльністю міста; інформування щодо норм законодавства та актуальних питань державної політики.
Вимоги до кандидатів:
• вища, середня або середня спеціальна освіта;
• вільне володіння українською та російською мовами – усною та письмовою;
• хороша дикція, володіння навичками ділового мовлення та етичного спілкування;
• впевнене користування ПК;
• швидкісний набір тексту;
• відповідальний підхід до роботи;
• комунікабельність (готовність спілкуватись з різними людьми);
• стресостійкість (емоційна стабільність).
Прохання надсилати резюме на електронну пошту: info@1551.gov.ua. У темі листа необхідно зазначити "Оператор Call-centre".
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Робота".