Начальник ЖЕКу на Березняках: про надання послуг після підвищення тарифів
Олександр Восколович: "Шановні мешканці, дійсно, після підвищення тарифів та розділення посад двірників та
прибиральниць сходових клітин, ситуація в деяких будинках стала непростою. Мешканці стали платити більше,
а якісь прибирання будинків погіршилася або, взагалі, за деякими адресами відсутня. Двірники відмовляються
прибирати сходові клітини, бо їм за це реально не платять, а прибиральниці на роботу влаштовуватися не спішать.
Зобов'язуюсь, за два - три тижні ситуацію по прибиранню сходових клітин змінити в кращу сторону. По-перше,
з відпусток вийде частина працівників, а по-друге, є ідеї як знайти нових працівників, щоб кожен будинок мав
свого двірника та прибиральницю.
Звичайно, за ненадані або надані в неповному обсязі послуги мешканці автоматично в кінці кварталу
отримають перерахунок коштів.
З освітленням проблем ніяких не бачу, електрики працюють, лампочки є. Залишайте заявки на 290-99-77 або
в коментах з конкретними адресами, все зробимо".
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами
"ЖКГ" та
"Березняки".
Светлана 27.08.2017 16:11
Если дворникам не платят за уборку " сходових клітин" так за что тогда мы платим такие деньги? По улице Марганецкой, 22 дворники вообще не убирают территорию за домом годами. Причём до того как стали дворниками жители 38 квартиры, которые проживают в этом же доме дворники уборку делали ежедневно. Кстати эта семейка виновата что поувольняли предыдущих дворников. Так может быть дело не в оплате а совести людей, которые получают деньги и не добросовестно не выполняют своих обязанностей.