Пропозиції для зменшення аварійності на мосту ДВРЗ
Коментар нашого читача пана Дмитра до замітки про недільну аварію мотоцикліста наштовхнув редакцію на думку спробувати щось зробити для виправлення ситуації з аваріями у цьому місці. Вирішили для початку написати звернення у Київський міський контактний центр 1551, проілюструвавши листа двома фотографіями - яким був заїзд на міст у 2012 році, та який він тепер. Текст звернення - внизу сторінки.
На шляхопроводі через залізничні колії, який знаходиться на вулиці Алма-Атинській, часто трапляються ДТП. Однією з причин ДТП, зокрема зіткнень зустрічних автомобілів, є особливість шляхопроводу - при русі у напрямку ДВРЗ на шляхопроводі починається двосторонній рух після ділянки з одностороннім рухом.
Великій аварійності шляхопроводу сприяють: - відсутність перед шляхопроводом знаку 5.6 ”Кінець дороги з одностороннім рухом”; - - відсутність на шляхопроводі розмітки у вигляді суцільної лінії. Прошу: встановити на перехресті вулиць Алма-Атинської і Трактористів знак 5.6, |
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "ДТП" та "Запит до влади".
admin 16.09.2016 14:16
Андрей, спасибо за комментарий. Это наша ошибка, а не Дмитрия. Если знак 1.26 установлен правильно, то значит будет меньше работы исполнителям - вместо трех работ им надо будет выполнить две.
Андрей 16.09.2016 14:05
Ув. читач Дмитро, а ничего то что тот знак на который вы указали установлен в направлении Гродненской и это знак 1.20 пересечение с трамвайной линией. А знак начало двухстороннего движения установлен перед перекрестком вместе со знаком 1.39 аварийно- опасный участок.