Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


Реконструкції моста ДВРЗ в цьому році не буде?

Середа, 03.02.2016 22:03   

   Не віриться, що на минулому тижні в Києві ще був сніг і мороз. На запису від 25 січня видно, як люди йдуть по снігу через шляхопровід на ДВРЗ. Ідуть пішки, бо на мосту знову трапилась аварія, і рух трамваїв через це зупинився.



   На наступній фотографії, взятій зі сторінки ВКонтакте ДВРЗ - одна з причин зупинки трамвайного руху. Це маршрутка, водій якої вирішив поїхати трамвайною колією, і яка в результаті застрягла на рейках. Також серед причин незадовільного транспортного сполучення з місцевістю ДВРЗ - відсутність інших, крім трамваю, видів комунального транспорту, зношеність трамвайного парку, зношені рейки, старий вузький міст та відсутність альтернативного виїзду з мікрорайону.

Маршрутка на трамвайній колії

   Які ж перспективи вирішення транспортних проблем мікрорайону в поточному році? На жаль, у тексті рішення про бюджет міста Києва на 2016 рік ми не знайшли згадувань про виділення коштів на реконструкцію шляхопроводу.

Рішення про бюджет Києва на 2016 рік

   Про кошти на виготовлення проекту нової дороги через ліс ДВРЗ до Броварського шосе ми писали в минулому місяці. Тут є незрозумілий момент. Як один з аргументів на користь дороги через ліс під час громадських слухань наводилась її дешевизна. Цитата: "Попереднім планом реконструкції дороги, озвученим 2003-го року, передбачався виїзд з мікрорайону через вулицю Бутлерова. Але цей проект виявився дороговартісним — понад 200 млн грн. Нинішній варіант — у 4 рази дешевший..."

Нова дорога

   Проте в бюджеті зазначено, що нова дорога не те що не дешевша в 4 рази, а навпаки - дорожча за стару. Вартість нової складає 225 млн. грн.

Кошти на нову дорогу

   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".


Вам була корисна ця стаття?

Игорь 05.02.2016 13:28
по Вашему в 2003 году это адекватная сумма? 2 миллиона цена дороги? За эстакаду? Уверен, это ошибка и не более.

Yuriy 04.02.2016 16:24
Не к лесу(парку), а узкой полоске вдоль забора промзоны, в которой сейчас мусор. Прямая дорога(хотя бы грунтовка) для людей ДВРЗ-м.Лесная аж просится лет 40, и животные не обидятся. И дорога на ул.Бутлерова тоже должна быть открыта, через магазин Партнер-Дарница открыть ворота и будет дорога на ул.Вискозную, просить под это 200 млн.грн.-воровство и неумение решать социальные общественные проблемы, прямой проезд к Епицентру и Ашану должен быть, он людям нужен, пусть промзона и жд подвинется. Прошу поддержать петицию и привлечь к этому друзей https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=2073

Сергій Соколов 04.02.2016 14:24
Довідка. Вартість нової дороги станом на жовтень 2004 року - 2 мільйони гривень. Інформація з газети "Сегодня" - посилання. Вартість дороги станом на 2013 рік - 118 млн. грн. Посилання. Якщо рахувати в доларах, то дорога через ліс виходить приблизно у півтора рази дешевшою, ніж дорога через промзону за варіантом 2013 року. Наче розібрались спільними зусиллями? Ігоре, дякую за коментар.

Игорь 04.02.2016 14:06
По вашему 200 млн в 2003 году и 225 миллионов сейчас это одни и те же деньги??? 200 млн в 2003 году по курсу доллара в 5 гривен это 40 миллионов долларов! А сейчас 40 миллионов долларов это 1 МИЛЛИАРД 80 миллионов гривен. И так вопрос. Так всё таки дороже новый вариант или дешевле? ДЕШЕВЛЕ даже в 5 раз!

Всегда 04.02.2016 07:48
Дороже, дешевле - тянутся ручки к лесу. Лес отстаивать некому.

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):