Чи потрібні в маршрутках талони?
Час від часу в київських маршрутках з'являються квитки. Пасажири передають гроші водію, а він взамін
видає квитки, які майже ніхто з пасажирів не бере. Так і лежать вони купою біля водія.
Куди він їх діває
в кінці поїздки - невідомо. Може, викидає. А може використовує повторно?
Незрозуміло також, з якою метою водія змушують видавати квитки. Можливо, щоб автопідприємство
могло відслідковувати реальну кількість пасажирів? Чи може для того, щоб можна було контролювати
пасажирів і знаходити "зайців", які будуть без квитків?
Питань більше, ніж відповідей. Зі свого боку радимо пасажирам все-таки брати (і навіть вимагати!) квитки,
а також зберігати їх до кінця поїздки. Хоча б з тих міркувань, що квиток є обов'язковою умовою,
аби перевізник відшкодував вам бодай щось, якщо раптом станеться ДТП.
Ймовірно, аби довести, що травмувалися
саме в цій маршрутці, доведеться мати хоча б якісь докази цього. Тому потрібно мати щонайменше квиток та свідка,
який міг би підтвердити фактичні обставини події.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".