Міська електричка: хвалитись нічим
Вчора сайт газети
"Сегодня" опублікував новину під заголовком "Городская электричка в Киеве может закрыться".
Заголовки попередніх новин газети стосовно електрички:
"Городскую электричку в Киеве выделяют в отдельное коммунальное предприятие",
"Киевская городская электричка станет нормально ездить в ближайшее время",
"Киевлянам приходится ждать горэлектричку по 50 минут". Вже з назв новин зрозуміло,
що київську міську електричку добряче лихоманить. На думку багатьох киян, вона дедалі більше
нагадує "чемодан без ручки" - і нести важко, і кидати шкода.
Значно оптимістичніша сьогоднішня новина газети Київської міської ради
"Хрещатик":
Заступник голови КМДА Михайло Костюк (який
відповідає за транспорт - прим. ред.) у рамках робочої поїздки в Польщу зустрівся з президентом
міста Бидгощ, у якому розташоване одне з найбільших підприємств із виробництва
рейкового рухомого складу, та взяв участь у круглому столі, повідомляє прес-служба КМДА.
Під час заходу сторони обмінялися досвідом у сфері функціонування рейкового транспорту в містах та
обговорили перспективи його розвитку.
Цитуємо далі:
Окремо на контролі столиця тримає питання розвитку міської електрички, яка за короткий термін стала
дуже популярною серед киян», – зазначив Михайло Костюк. Особливо зацікавив досвід Києва в рейковому
транспорті Калінінград, який планує активно розвивати цю транспортну мережу.
Читати про досвід Києва, який варто переймати, було б смішно. Якби не було сумно...
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Міська електричка".