Київська влада розконсервує секретні військові тунелі
Останнім часом точиться чимало розмов про розв'язання транспортних проблем Києва шляхом будівництва
тунелів під Дніпром. Більшість економічних експертів скептично ставиться до подібних проектів - надто вони дорогі.
Політичні експерти, навпаки, зазначають, що існуюча влада полюбляє саме дорогі проекти. Зазвичай експерти
вживають при цьому малозрозумілий для неспеціалістів економічний термін "попилить бабла".
Схоже, що на верхніх щаблях влади дійшли до певного рішення, яке дозволить і транспортні проблеми вирішити,
і задовольнити інтереси інших малочисельних груп населення. Що ми маємо на увазі?
З метою поліпшення іміджу Олександра Попова, трохи підмоченого офіційним
бізнес-візитом до Відня в ніч з 22 на 23 березня,
до Дня Києва вирішено розконсервувати секретні військові тунелі під Дніпром.
Як вдалося дізнатись поінформованим джерелам, таких тунелів не два,
як вважалося раніше, а цілих чотири! Причому ці раніше невідомі тунелі розраховані на
прохід важкої техніки, а не лише коней та піхоти, як інші два.
Законсервовані вони настільки якісно
(вміли ж колись робити, ех, яку страну погубили), що там треба всього лише обмахнути пилюку та замінити
світильники на більш сучасні. До речі, тендер з одним учасником на заміну 8000 світильників на загальну суму 16
мільярдів гривень вже виграла маловідома раніше компанія "Макко-2010".
Так що чекаємо відкриття нової транспортної артерії! Кажуть, що урочисте відкриття буде поетапним, у 6 заходів,
з присутністю невеликої кількості журналістів і великої - снайперів.
А при чому тут власне ДВРЗ? Справа в тому, що ці два тунелі вдавалося стільки років тримати в таємниці тому, що
виходи з них знаходяться на території закритих промислових чи військових об'єктів. Так, тунель №3 починається
на території військової радіолокаційної частини в районі Кадетського Гаю, а закінчується - на території Дарницького
вагоноремонтного заводу!
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Гумор".