"Миргородські калюжі" на ДВРЗ та в Старій Дарниці
У повісті "Як посварився Іван Іванович з Іваном Никифоровичем" (1835р.) Микола Васильович Гоголь писав:
"Чудове місто Миргород! Яких тільки нема в ньому будинків!
І під стріхою, і під очеретом, і навіть під дощаним дахом; праворуч вулиця, ліворуч вулиця, скрізь прегарний тин;
по ньому в'ється хміль, на ньому висять горщики, з-поза нього соняшник показує свою сонцеподібну голову, червоніє мак,
мигтять товсті гарбузи...
Розкіш! Тин завжди приоздоблений такими речами, які роблять його ще мальовничішим: чи почепленою плахтою,
чи сорочкою чи шароварами. В Миргороді немає ні злодійства, ні шахрайства, і через те кожен вивішує,
що йому спаде на думку.
Як будете підходити до майдану, то, певне, спинитесь на якийсь час полюбуватися краєвидом: на майдані стоїть калюжа,
дивовижна калюжа! Єдина, яку тільки вам щастило коли-небудь бачити! Вона займає мало не весь майдан.
Чудова калюжа! Будинки й будиночки, що здалека можуть здатися за копиці сіна, обступивши навкруги,
дивуються з її краси".
Хоча дороги Старої Дарниці та ДВРЗ й не сягають такої сивої давнини, як миргородська калюжа, проте свої "історичні" калюжі теж маються.
Першу з них, на розі вулиць Празької та Алма-Атинської, можна побачити в повідомленні однієї з соцмереж від Олексія Давиденка, колишнього кандидата в народні депутати України від партії "Удар". Публікуючи фото, він пише: "Выбор невелик. Раннее утро, центральный вход в Дарницкий вокзал со стороны ДВРЗ. Чтобы пройти этот катаклизм, надо быть или по уши в воде, или по уши в грязи. Люди предпочитают быть в воде, чем в грязи". Калюжа регулярно виникає як після кожного дощу, так і після танення снігу, й дуже довго висихає.
Другу калюжу - безпосередньо перед мостом - не мине жоден водій, який прямує на ДВРЗ. Тротуар біля неї чистенький
від регулярного ополіскування потоками води з-під коліс, тому пішоходи швидко проскакують цю небезпечну
ділянку.
Машини ж або їдуть по глибокій воді, не знаючи, що там під її поверхнею - чи не яма? Або об'їжджають калюжу
зліва, опиняючись на осьовій лінії дороги, а то й на зустрічній смузі.
Причина утворення калюжі добре видна на фото - забиті колодязі зливоприймачів. Час від часу Київавтодор звітує про
велику кількість прочищених зливоприймачів, а ситуація практично не поліпшується.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".