Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


"Миргородські калюжі" на ДВРЗ та в Старій Дарниці

Четвер, 03.01.2013    

   У повісті "Як посварився Іван Іванович з Іваном Никифоровичем" (1835р.) Микола Васильович Гоголь писав: "Чудове місто Миргород! Яких тільки нема в ньому будинків! І під стріхою, і під очеретом, і навіть під дощаним дахом; праворуч вулиця, ліворуч вулиця, скрізь прегарний тин; по ньому в'ється хміль, на ньому висять горщики, з-поза нього соняшник показує свою сонцеподібну голову, червоніє мак, мигтять товсті гарбузи...
   Розкіш! Тин завжди приоздоблений такими речами, які роблять його ще мальовничішим: чи почепленою плахтою, чи сорочкою чи шароварами. В Миргороді немає ні злодійства, ні шахрайства, і через те кожен вивішує, що йому спаде на думку.
   Як будете підходити до майдану, то, певне, спинитесь на якийсь час полюбуватися краєвидом: на майдані стоїть калюжа, дивовижна калюжа! Єдина, яку тільки вам щастило коли-небудь бачити! Вона займає мало не весь майдан. Чудова калюжа! Будинки й будиночки, що здалека можуть здатися за копиці сіна, обступивши навкруги, дивуються з її краси".

   Хоча дороги Старої Дарниці та ДВРЗ й не сягають такої сивої давнини, як миргородська калюжа, проте свої "історичні" калюжі теж маються.

   Першу з них, на розі вулиць Празької та Алма-Атинської, можна побачити в повідомленні однієї з соцмереж від Олексія Давиденка, колишнього кандидата в народні депутати України від партії "Удар". Публікуючи фото, він пише: "Выбор невелик. Раннее утро, центральный вход в Дарницкий вокзал со стороны ДВРЗ. Чтобы пройти этот катаклизм, надо быть или по уши в воде, или по уши в грязи. Люди предпочитают быть в воде, чем в грязи". Калюжа регулярно виникає як після кожного дощу, так і після танення снігу, й дуже довго висихає.

   Другу калюжу - безпосередньо перед мостом - не мине жоден водій, який прямує на ДВРЗ. Тротуар біля неї чистенький від регулярного ополіскування потоками води з-під коліс, тому пішоходи швидко проскакують цю небезпечну ділянку.
   Машини ж або їдуть по глибокій воді, не знаючи, що там під її поверхнею - чи не яма? Або об'їжджають калюжу зліва, опиняючись на осьовій лінії дороги, а то й на зустрічній смузі. Причина утворення калюжі добре видна на фото - забиті колодязі зливоприймачів. Час від часу Київавтодор звітує про велику кількість прочищених зливоприймачів, а ситуація практично не поліпшується.

Може хтось із читачів вже звертався до органів влади з цього приводу?


   Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Транспорт".


Вам була корисна ця стаття?

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):