Газета "Дарницький вагоноремонтник", №265
Особливість номера газети від 8 лютого 1964 року №5(265) - фактична його двомовність: перша сторінка зверстана
українською мовою, а друга - російською (за винятком однієї замітки). А вийшло так через те, що друга сторінка майже
повністю присвячена опису технічних подробиць функціонування заводського обладнання, а технічна мова в СРСР була виключно російською.
Зокрема, на сторінці описаний перехід ливарного цеху на коксо-газову вагранку, що збільшило її продуктивність, одночасно
зменшивши споживання коксу і води та скоротивши час виплавки чавуну. Про перехід розповів майстер ливарного цеху Шульгін.
В іншій статті, проілюстрованій малюнками, розповідається про переваги шестивісних вантажних вагонів над чотиривісними. Автор статті -
кандидат технічних наук, доцент Коротєєв.
А єдина на сторінці замітка українською мовою - оголошення дирекції школи №11 про зустріч випускників, яка мала відбутись
15 лютого 1964 року в приміщенні школи.
Початок першої сторінки: заяви комсомольців - електрозварників вагоноремонтного цеху Олексія Гуріна та цеху ходових частин
Анатолія Бессмертного з проханням надати їм комсомольські путівки на будівництво Київської ГЕС.
Дитячий сектор Будинку культури організував кінолекторій, на якому діти перед переглядом фільмів зустрічались з комсомольцями
перших років Радянської влади, учасниками оборони Брестської фортеці, з партизанами, військовими льотчиками. Серед фільмів,
які переглядали учасники лекторію - кінокартини "Олександр Пархоменко", "Два капітани", "Солдат Іван Бровкін".
Секретар комітету комсомолу Андрійченко розповів про роботу гуртків системи комсомольської освіти. На фото - керівник гуртка
"Два світи - дві юності" Геннадій Пугачов.
Ще одна замітка - про дружбу школярів з бригадами комуністичної праці заводу. Цікаво, що мова йде про учнів лише однієї
із шкіл ДВРЗ - школи №11. Разом з тим, у 1964 році вже 8 років як існувала й інша школа - №103, проте згадок про неї
в заводській багатотиражці поки що нема.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Завод", "Історія Києва" та "Дарницький вагоноремонтник".