Газета "Дарницький вагоноремонтник", №271
Номер 11(271) заводської газети "Дарницький вагоноремонтник" від 21 березня 1964 року в основному присвячений боротьбі працівників
заводу за високий рівень виробничої культури. В замітках газети поміщені звіти учасників рейдових бригад, які перевіряли
чистоту й порядок у цехах, інших виробничих та допоміжних приміщеннях заводу.
У вагоноремонтному цеху рейдова бригада проводила перевірку разом із трикутником цеху (забуте тепер слово "трикутник" означало колись
групу керівників, яка складалась із начальника підрозділу, парторга і профорга). Поряд з новою технікою рейдовики виявили поламану підлогу,
брудне обладнання, товстий шар пилюки, непридатні шафи для інструменту та одягу робітників.
Брудно і в цехах ходових частин та ливарному, в останньому ще й холодно, бо на дверях відсутні теплові завіси.
В ремонтно-комплектувальному цеху - погано очищений від бруду токарний верстат №808 (токарі т.т. Карпенко та Томаєв),
а токарний верстат №1066 взагалі ні за ким не закріплений.
На другій сторінці газети начальник заводу Зайцев, начальник відділу праці і зарплати Зубрицький, планового відділу Нікітченко, виробничого відділу Неделькін та
інші товариші на відкритих партійних зборах обговорюють проблему збільшення собівартості продукції. Так, ремонт критого вагона у 1962 році
обходився у 591 крб., в 1963 зменшився до 583 крб., і раптом в січні 1964 року збільшився до 587, а в лютому - стрибнув до 620 карбованців.
Завідуюча бібліотекою Зоя Радіонова (разом із Тетяною Фірсовою, Євгенією Яценко та Галиною Терещенко
згадується в статті "Ветеранов здесь любят") розповідає
про нові книжкові надходження. Серед новинок - роман Олеся Гончара "Тронка".
На фотоетюді - весняний Хрещатик, ще голі дерева, будівля Центрального універмагу, автомобіль ГАЗ-21 "Волга", тролейбуси та пішоходи.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Завод", "Історія Києва" та "Дарницький вагоноремонтник".