Пенсіонери готові агітувати за гроші, а молодь – через переконання
Часто доводиться чути: "Серед моїх знайомих нема жодного, хто голосуватиме за регіоналів (варіант - помаранчевих). Так
що більшість соціологічних досліджень - невірні".
Насправді ж розбіжності виникають внаслідок того, що до нашого оточення здебільшого
належать люди, подібні до нас самих. Наприклад, за словами соціолога Ірини Бекешкіної, серед її старших за 55 років знайомих всі 100%
користуються комп'ютерами та інтернетом. Тоді як узагальнена статистика дає набагато менший відсоток для даної вікової категорії.
Так, для декого здавались дивними 7%, які соціологи віддавали одному з кандидатів 216-го виборчого округу (м.Київ) Олександру Супруненку,
зовсім не відомому на окрузі політику, кампанія якого обмежувалась роздачею агітаційних матеріалів. Але виявилось, що в нього багато прихильників,
які почепили його банери на власні балкони та лоджії (іноді й по 2 на квартиру!).
За інформацію з одних джерел, за подібні балконні плакати платять по 500 гривень, з інших джерел - 200 гривень зразу та ще 200 після виборів.
Хоч люди, які взяли гроші, можливо й не вважають себе політично ангажованими, але по факту вони таки агітують за певного кандидата, так що
мети однозначно досягнуто і гроші на вітер не викинуті.
Інші люди агітують за, чи проти певних кандидатів не за гроші, а через свої переконання.
Так, активісти громадянської кампанії
"Помста за розкол країни" своїми діями знижують рейтинг народних депутатів та політичних партій, які голосували за законопроект №9073 (про мову)
у Верховній Раді України. Мета кампанії - недопущення подальшої участі цих осіб у політичному житті України.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом "Політика".