Сумнозвісний корейський поїзд і київська міська електричка
Пасажири, які вранці минулого четверга прийшли на перший рейс міської електрички по станції Дарниця в напрямку
Видубичів, сісти в вагони й виїхати на роботу не змогли. Диктори по радіо час від часу оголошували, що міська
електричка тимчасово не ходить.
Зрештою людям довелось іти на трамвай, або добиратись у центр міста чи до станцій
метро маршрутками. Ті з пасажирів, що вже встигли оплатити проїзд і пройти на платформу, марно вимагали повернути
їм гроші назад.
В середині дня на інтернет-форумах з'явились повідомлення, що затримка руху трапилась з-за сумнозвісного
корейського поїзда "Хюндай", який вранці біля платформи Видубичі поламав два пантографи і заодно зруйнував близько
200 метрів контактної мережі.
Цікаво, що графіку міської електрички поїзд Hyundai Rotem
(фото Michael de`Oz) заважає вже не вперше.
Так, два тижні тому ввечері на платформі Видубичі рейси міської електрички були затримані приблизно на 40 хвилин. Того разу жодних оголошень
не робилось, просто не було руху в напрямку Дарниці, доки з Києва не промчало корейське чудо. Після цього рух електричок відновився.
Ще раніше, в квітні цього року були й інші повідомлення про аварії корейського поїзда. Наприклад, про дотичне зіткнення з платформою
Пересічна (на фото), внаслідок якого буцімто пошкодились боки декількох вагонів.
Реакція залізничних чиновників
була цілком у дусі "Back to USSR" (кращий спосіб вирішення проблеми - її замовчування). Скликали навіть спеціальні наради, див. коментар нижче.
І нарешті, зовсім свіжі публікації про чергові поломки корейської електрички - "Поїзд Hyundai
не вийшов у рейс через технічні неполадки" та
"У нового Hyundai знову поломка".
Грунтовну статтю про переваги й недоліки корейських поїздів можна прочитати в останньому номері тижневика
"Зеркало недели".
Назва статті - "Hyundai — поезда для богатых. Или не очень удобные и дорогие электрички на Киев?".
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "ЧП", "Транспорт" та "Міська електричка".