Реклама в ліфтах. Плюси та мінуси.
Останнім часом в новинах, на інтернет-форумах та в розмовах з сусідами часто обговорюється інформація про розміщення
реклами в ліфтах. Ведуться гарячі дискусії між рекламниками і споживачами рекламної продукції, зустрічаються
навіть кримінальні повідомлення на цю тему, що також доводить її актуальність і перспективність. :)
Не розглядатимемо питання реальної ефективності цього виду реклами, вважаючи це аксіомою. Раз знаходяться
бізнесмени, готові платити за розміщення реклами в ліфтах, значить, вона цього варта.
Зараз у Києві працює декілька компаній, які приймають замовлення на розміщення реклами в ліфтах. Частина з них
займається також рекламою на зовнішніх носіях, на будинках та на транспорті, частина - виключно рекламою в ліфтах.
Ринок такої реклами існує приблизно з 2004 року та представлений компаніями "Ліфт-борд", "Ліфт-інфо",
"Укртранс-реклама", "Кредо-альянс", "Реал-сервіс", "Адварт", "Інформ-гарант" та іншими.
Якщо вірити публікаціям, серед клієнтів рекламних компаній - мережа будівельних магазинів "Епіцентр",
магазини "Фокстрот", ресторани "Мировая карта", оператор мобільного зв'язку "Київстар", аптеки, відділення банків та інші замовники.
У відповідь на розвиток ринку та з метою підвищення ефективності використання комунального майна в 2009-10р.р.
київською владою були затверджені тарифи для підприємців - від 50 до 600 грн. на місяць за 1 кв.метр площі, в залежності від
кількості поверхів будинку. Згодом тарифи було знижено до 25-40 грн.
На теперішній день рекламні оператори готові платити за розміщення реклами по 50 грн. у місяць за 1 ліфт. Звичайно, гроші невеликі. З іншого боку,
це надійне джерело постійних надходжень, що не потребує жодних затрат.
Тим несподіванішою виглядає позиція окремих мешканців будинків, яким не подобається розміщення реклами в ліфтах. Можна почути як обурення:
"Мене ніхто не спитав!", "Квартплата не зменшилась ні на гривню!", так і відкриті погрози: "Увижу в своем доме - спилю болгаркой!"
Не спитали, бо бізнесмен має справу з балансоутримувачем будинку, наприклад, з ЖЕКом. А вже балансоутримувач вирішує, куди направити отримані
кошти. Мабуть, можна й на знижку за обслуговування та ремонт ліфтів.
А головне - треба бути далекогляднішими. Сьогодні плату за рекламу отримує ЖЕК, а завтра в вашому будинку буде створене ОСББ і кошти
отримуватимуть співвласники будинку. Дивись, за півроку можна назбирати, наприклад, на гарні емальовані
таблички з номером будинку. Ще за
півроку - на призи учасникам дитячого конкурсу малюнків,
чи на інші потреби мешканців.