Міська електричка - на балансі Київпастрансу
У минулий четвер, 26 січня 2012 року,
сайт Укрзалізниці повідомив про передачу рухомого складу міської електрички на баланс комунального
підприємства "Київпастранс".
Згідно спільного Наказу Міністерства інфраструктури України та Київської державної адміністрації №611/2300 від
7 грудня 2011 року в Київпастранс були передані всі 10 електропоїздів, переобладнані у вересні 2011 року
для застосування на залізничному кільці навколо столиці України.
Відтепер вся відповідальність за стан рухомого складу міської електрички покладається на комунальне підприємство
«Київпастранс». У свою чергу, залізничники беруть на себе відповідальність за належний стан залізничної
інфраструктури. А саме: колійного господарства, систем електрозабезпечення та посадочних платформ.
Хто саме був ініціатором такої передачі з балансу на баланс, не повідомляється. Київпастранс тепер може на свій
розсуд або самостійно обслуговувати та ремонтувати електропоїзди, або укласти відповідний договір з Укрзалізницею.
Чимось нагадує взаємовідносини між новоствореним ОСББ і ЖЕКом. :)
Як уже повідомляв сайт "Ліски", щодня
міською електричкою користується близько 20 тисяч пасажирів. Зокрема, в жовтні 2011 року залізничники перевезли
531,3 тис., у листопаді – 803 та в грудні 823,3 тис. пасажирів. На маршруті курсує 63 поїзди: 30 – вранці та 33 – ввечері.
Можливо, у нових господарів збитковість перевезень зменшиться, або вони навіть стануть прибутковими.
В усякому разі, сподіватимемось на більшу прозорість у розрахунках витрат та доходів цього безумовно корисного
для киян проекту.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегом
"Міська електричка".