Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук


До змісту 


 Станом на грудень 2011 року, з початку перевезень пасажирів міською електричкою, заборгованість Київської міської адміністрації досягла 23,792 млн і зростає щомісяця на 3–4 млн. грн.

Київська міська електричка працює в борг

Субота, 28.01.2012 12:50       Оригінал публікації - на сайті "Україна комунальна".

Київська міська електричка   Місто Київ не поспішає платити Укрзалізниці за перевезення пасажирів у рамках проекту «Міська електричка» по міському залізничному кільцю Київського транспортного вузла.

   Про це «У.К.» повідомили у прес-службі відомства.

   Як зазначається у повідомленні, станом на грудень 2011 року, з початку перевезень пасажирів міською електричкою, заборгованість Київської міської адміністрації досягла 23,792 млн. і зростає щомісяця на 3–4 млн. грн. Зокрема, за жовтень Південно–Західна залізниця недоотримала 3,310 млн.грн., за листопад – вже 4,307 млн.грн.

   Суми зростають пропорційно до збільшення популярності маршруту у киян та гостей міста. Щодня міською електричкою користується близько 20 тисяч пасажирів. Зокрема, в жовтні залізничники перевезли 531,3 тис., у листопаді – 803 та в грудні 823,3 тис. пасажирів. На маршруті курсує 63 поїзди: 30 – вранці та 33 – ввечері.

   «Доводиться констатувати, що вже укорінилося переконання, що залізничний транспорт все стерпить. Невже мегаполіс має кошти лише на рекламу міської електрички, а на її реальне утримання – ні?», – наголосив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.

Ольга Гальчинська

Коментар сайту "Ліски"
   З наведених даних можна вирахувати, що за жовтень Укрзалізниця хоче отримати від КМДА по 6,20 грн. (3,3млн./530тис.) за кожного перевезеного пасажира, а за листопад - по 5,35 грн. Розходження, мабуть пояснюється зменшенням частки пільговиків у складі пасажирів за листопад.
   Дивним виглядає інше твердження Укрзалізниці - чим більше вона перевозить пасажирів, тим збитковіша її діяльність. Виходить, мінімум збитковості у випадку, коли електрички їздять порожніми?
   Це незрозуміло, адже значна частина пасажирів все ж платить живими грошима, причому саме в залізничну касу. Чим більше пасажирів, тим більше отримується грошей і тим менша собівартість перевезення одного пасажира. У той же час різниця у затратах (наприклад, електроенергії) на перевезення порожнього чи повного вагонів скоріше за все незначна.
   Щось тут не те. :) Цікаво було б дізнатись реальну собівартість перевезення одного пасажира в київській міській електричці.

Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами "Міська електричка"  або "Транспорт".


Вам була корисна ця стаття?

Можете додати свій коментар

Щоб змінити слово на інше (якщо букви важко розпізнати), клацніть на малюнку

Ваше ім'я:         Слово з малюнка:  

Коментар (до 1000 символів):