Київська міська електричка працює в борг
Місто Київ не поспішає платити Укрзалізниці за перевезення пасажирів у рамках проекту «Міська електричка» по міському залізничному
кільцю Київського транспортного вузла.
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі відомства.
Як зазначається у повідомленні, станом на грудень 2011 року, з початку перевезень пасажирів міською електричкою, заборгованість
Київської міської адміністрації досягла 23,792 млн. і зростає щомісяця на 3–4 млн. грн. Зокрема, за жовтень Південно–Західна
залізниця недоотримала 3,310 млн.грн., за листопад – вже 4,307 млн.грн.
Суми зростають пропорційно до збільшення популярності маршруту у киян та гостей міста. Щодня міською електричкою користується близько
20 тисяч пасажирів. Зокрема, в жовтні залізничники перевезли 531,3 тис., у листопаді – 803 та в грудні 823,3 тис. пасажирів.
На маршруті курсує 63 поїзди: 30 – вранці та 33 – ввечері.
«Доводиться констатувати, що вже укорінилося переконання, що залізничний транспорт все стерпить. Невже мегаполіс має кошти лише
на рекламу міської електрички, а на її реальне утримання – ні?», – наголосив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.
Ольга Гальчинська
Коментар сайту "Ліски"
З наведених даних можна вирахувати, що за жовтень Укрзалізниця хоче отримати від КМДА по 6,20 грн. (3,3млн./530тис.) за кожного перевезеного пасажира,
а за листопад - по 5,35 грн. Розходження, мабуть пояснюється зменшенням частки пільговиків у складі пасажирів за листопад.
Дивним виглядає інше твердження Укрзалізниці - чим більше вона перевозить пасажирів, тим збитковіша її діяльність. Виходить, мінімум збитковості
у випадку, коли електрички їздять порожніми?
Це незрозуміло, адже значна частина пасажирів все ж платить живими грошима, причому саме в залізничну касу. Чим більше пасажирів,
тим більше отримується грошей і тим менша собівартість перевезення одного пасажира. У той же час різниця у затратах (наприклад, електроенергії)
на перевезення порожнього чи повного вагонів скоріше за все незначна.
Щось тут не те. :) Цікаво було б дізнатись реальну собівартість перевезення одного пасажира в київській міській електричці.
Схожі публікації на сайті "Ліски" можна знайти за тегами
"Міська електричка"
або "Транспорт".