Земля на ДВРЗ: ділянка для автошколи
К-16994 (Доповідачі: Петрук В.І., Давиденко О. В.) - повторно.
В листопаді 2011 року до списку питань, які мала роглядати Київська міська рада, було внесено надання дозволу на відвід земельної ділянки для навчальної їзди.
Адреса школи: вул.Алма-Атинська, буд.74, телефон (044) 558-17-22, електронна пошта: stk-tsou@ukr.net.
Опис навчального курсу:
Кількість годин теорії: кат. «В» - 143 год.
Кількість годин практики (водіння): кат. «В» - 40 год.
Тривалість навчання: кат. «В» - 2,5 міс.
Навчальна база школи:
Карта проїзду:
У той час, як майстри автошкіл навчають водіїв культурно та безпечно рухатись міськими вулицями, щоб якомога менше
заважати пішоходам, є значно радикальніші ідеї стосовно упорядкування автомобільного руху в Києві.
Наприклад, таке (назвемо його джип--пуу): взято тут -
Стратегія розвитку Києва до 2025 року.
Доброго дня пані та панове!
На мою думку проблему перевантаження міських доріг у ранковий та вечірній часи легко усунути:
1. Потрібно винести усі гаражі, парковки, за межі міста: зробити щось на зразок грузових терміналів які знаходяться за межами Киева,
при цьому забезпечивши маршрутний транспорт до заміських парковок (оплата проїзду може входити до абонплати місця парковки).
2. Заборонити залишати особисті авто на ніч на вулицях та у дворах (різними адміністративними методами)
3. Збільшити кількисть маршрутного транспорту (це буде вигідно для міста)
Розрахунок теж простий : якщо авто стоїть 2 (два ) метра (образно кажучи) від ліфта то ніхто не забажає йти сто метрів а то і більше до міского транспорту,
а відразу плигають у своє авто і ......трава не рости! А тепер потрібно буде зарання вставати , їхати за місто , там забирати своє авто і вже аж тоді :на роботу.
А 70% їдуть на роботу у власному авто тільки тому ,що їм ліньки йти на міський транспорт або похизуватися (один в автобусі типу-джип--пуу)
може знову задзеленіють газони
ps. Якщо все добре обміркувати думаю буде добре.
З найкращими побажаннями Г-ар І.В
Або таке (готуйте по 2000 гривень): взято тут - Стратегія розвитку Києва до 2025 року.
Здравствуйте!
Предложение очень простое. Но оно значительно улучшит экологическую
обстановку в г.Киев. Улучшит здоровье киевлян. Даст значительную
экономию на озеленение. Решит проблему дорог и стоянок автотранспорта.
И самое главное это значительный источник финансирования бюджета города.
Предложение простое. Ввести муниципальный налог на личный автотранспорт.
В размере не менее 2000грн в месяц. В Киеве более 1 млн. автомашин! Этих
средств хватит на здравоохранение, озеленение да и вообще на развитие
столицы.
Освободятся дворы, улицы, существующие стоянки и газоны. Киев
станет действительно зеленым городом. 85-90% всех выбросов вредных
веществ в атмосферу происходит от автотранспорта. Для коммунального
автотранспорта и транспорта фирм установить сниженный тариф или вообще
освободить от налога.
В противном случае уже сейчас в городе сплошные
пробки. Скорая помощь, милиция, пожарные вовремя приехать на вызов уже
не в состоянии. Через 2-3 года может наступить транспортный коллапс. И
ни какое строительство новых дорог, стоянок и развязок этой проблемы не
решат.
С уважением Киевлянин
Сергій 08.06.2012 19:56
Я згоден з вами на всі 100%. Як приємно, що у наш складний час знаходяться люди з великої літери, які вболівають за дійсно серйозні питання!