Сайт Л і с к и         Головна    Про сайт    Довідка   Архів новин   Гостьова   Пошук

 До змісту 
 На головну сторінку 


Результати пошуку за тегом: "Міська електричка"

02.12.2014 09:25

Міська електричка
   Міську електричку продовжує лихоманити.   Трохи менше двох місяців київська міська електричка пропрацювала повноцінним складом - 10 поїздів на лінії та 2 в запасі - і з дотриманням графіку руху. З 1 грудня на цьому виді транспорту знову виникли проблеми. Тимчасово скасовано відправлення декількох поїздів: - у ранкові години: №№7203, 7205, 7207, 7410, 7204; у вечірні години: №№7211, 7215, 7210, 7214. Нагадуємо, що з 9 жовтня 2014 року стали доступними GPS-дані міської електрички міста Києва. Рухомий склад міської електрички обладнано відповідною системою, і відтепер за рухом поїздів міської електрички можна спостерігати в режимі онлайн. Докладніше...

11.10.2014 20:30

Міська електричка
   Київська міська електричка відновила роботу.  Вчора, 10 жовтня 2014 року в Києві після капітального ремонту вийшли на маршрут всі 10 електропоїздів міської електрички (ще дві електрички - резервні). Київський міський голова Віталій Кличко проінспектував її роботу, проїхавши від станції "Дарниця" до станції "Троєщина-2". З 9 жовтня 2014 року стали доступними GPS-дані міської електрички міста Києва. Рухомий склад міської електрички обладнано відповідною системою, і відтепер за рухом поїздів міської електрички можна спостерігати в режимі онлайн. Докладніше...

19.09.2014

Міська електричка
   Народ, ховайте свої ровери!  З понеділка в Києві перестала ходити міська електричка. В "офіційній" ВК-групі Київська Міська Електричка відреагували на цю подію з гумором, використавши при цьому одну з заміток сайту "Ліски": "Три тижні тому Вочко покатався на міській електричці. Сьогодні Киїпастранс каже: Шановні пасажири! Міська електричка з технічних причин тимчасово не працює. Просимо вибачення за незручності". Сьогодні ж Віталій Кличко долучився до акції «Велосипедом на роботу». Народ, ховайте свої ровери! :) Докладніше...

27.08.2014

Транспорт Києва
   Собівартість проїзду в київській міській електричці - 8,88 грн.  На виконання доручень голови КМДА Віталія Кличка від 31 липня та 4 серпня 2014 року Департамент економіки та інвестицій опрацював розрахункові тарифи на проїзд у 2014 році (трамвай, тролейбус, автобус) та 2015 році (метрополітен). Наведені значення розраховані для рівнів рентабельності від 10 до 29 відсотків. Що стосується міської електрички, то розрахунковий тариф на проїзд нею складає 8,88 грн. без урахування рентабельності. Незважаючи на виділення з бюджету цим підприємствам коштів на перевезення пасажирів у сумі 329,7 млн.грн., збитки за І півріччя поточного року становлять у КП «Київський метрополітен» - 330,4 млн.грн., КП «Київпастранс» - 142,2 млн.грн. Докладніше...

24.02.2014

Міська електричка
   Міська електричка змінює платформу на Дарниці.  У зв’язку з проведенням ремонту залізничних колій в районі станції «Дарниця» з понеділка, 24 лютого 2014 року переноситься місце зупинки електропоїздів «Міської електрички» на станції «Дарниця» на 4-ту приміську платформу (7 та 8 колії приміського парку). Ця платформа до 2012 року вже використовувалась міськими електропоїздами. Орієнтовний термін проведення ремонтних робіт – 2 місяці. Докладніше...

30.12.2013

Міська електричка
   Міська електричка: Київпастранс недосить поважає пасажирів?  На жаль, і перед новорічними святами Київпастранс не зміг порадувати киян поверненням відмінених раніше рейсів міської електрички. Ще з листопада 2013 року не ходить майже половина електропоїздів. Причина цього - 5 з них (а всього їх 11) поламані, або потребують регламентних робіт з технічного обслуговування. Оце й є ті "технічні причини", на які посилається перевізник у своєму оголошенні. До речі, й саме оголошення можна було б написати зрозуміліше для людей, зазначивши в ньому час відправлення відмінених електричок, а не номери електропоїздів. Докладніше...

08.12.2013

Відміна міських електричок
   Петровка, бігом! Слєдующої не буде!  Так підганяють пасажирів контролери біля турнікетів платформи міської електрички на станції Дарниця. А письмове оголошення біля розкладів руху міських електропоїздів свідчить про те, що до відмінених з 11 листопада електричок додалося ще стільки ж. Докладніше...

28.11.2013

Міська електричка
  Розклад міської електрички: приблизно двічі на годину.  Станом на вчорашній день рейси київської міської електрички, відмінені 11 листопада, ще не повернуті до розкладу. Поганий стан справ з електричкою призводить, у свою чергу, до подальшого відтоку пасажирів з цього здавалося б перспективного виду міського транспорту. Тим часом про запуск міських електричок думають і в інших містах України. Так, опрацьовується питання організації міської електрички у Дніпропетровську. При цьому намагатимуться уникнути тих проблем, які виникли в Києві. Взаємодію залізниці і "Київпастрансу" ускладнено, з боку міської влади є заборгованість, яка накопичується і рідко сплачується. Докладніше...

13.11.2013

Новини міської електрички: відміна рейсів
   Новини міської електрички: відміна рейсів.  З понеділка, 11 листопада 2013 року, з технічних причин відміняється ряд рейсів київської міської електрички. На станції Дарниця відмінено по 5 відправлень на Київ-пасажирський та Київ-Петрівку. Відмінено 2 вранішніх та 3 вечірніх рейси. Останнього разу подібні відміни відправлень тривали близько 10 днів і були спричинені заборгованістю КП Київпастранс перед Південно-Західною залізницею (Київпастранс платить залізниці за есплуатацію, обслуговування та ремонт рухомого складу). Так що "технічні причини" тут ні до чого. Докладніше...

22.10.2013

Новини міської електрички
   Новини міської електрички: повернення відмінених рейсів.  Станом на 20 жовтня 2013 року повернено відмінені раніше рейси міської електрички, зокрема з часом віправлення від Дарниці о 7-10, 8-37, 17-34 та 20-30. Також планується змінити схему руху міської кільцевої електрички на таку, щоб одночасно рухалися два комплекти рухомого складу так званою півдугою. На думку заступника голови КМДА Михайла Костюка, нововведення дозволить скоротити інтервал руху і локалізувати ті ділянки, де пасажирів майже немає. Докладніше...

30.09.2013

Міська електричка
   Міська електричка: хвалитись нічим.  Вчора сайт газети "Сегодня" опублікував новину під заголовком "Городская электричка в Киеве может закрыться". Вже з назви новини зрозуміло, що київську міську електричку добряче лихоманить. Значно оптимістичніша сьогоднішня новина газети "Хрещатик": заступник голови КМДА Михайло Костюк, перебуваючи в зарубіжній поїздці, заявив: "Окремо на контролі столиця тримає питання розвитку міської електрички, яка за короткий термін стала дуже популярною серед киян. Особливо зацікавив досвід Києва в рейковому транспорті Калінінград, який планує активно розвивати цю транспортну мережу". Докладніше...

20.08.2013

Міська електричка
  Міська електричка: новини та розклад.  Газета "Хрещатик" повідомляє, що незабаром пасажири київської міської електрички матимуть змогу користуватись ще двома зупиночними платформами - "Київська Русанівка" та "Протасів Яр". А в подальших планах розвитку міської електрички – облаштування платформ у безпосередній близькості до станцій метро "Нивки" та "Либідська". Регулярні повідомлення про розвиток міської електрички вже давно сприймаються киянами вкрай скептично. Рівень обслуговування пасажирів не покращується, графік руху не витримується, а введені одиниці рухомого складу ледве спроможні замістити виведені в ремонт. Не додає оптимізму й уточнення, що для будівництва платформ планується залучити інвесторів. Докладніше...

03.06.2013

Нові поїзди київської міської електрички
   Нові поїзди київської міської електрички.  На маршрутах міської електрички було помічено нові поїзди - без символіки "Євро-2012" та з написами "Міська електричка". Можливо, це й є ті дві додаткові електрички, які ще з початку року обіцяє міська влада? Нагадаємо, що від дня запуску проекту "Міська електричка" на лінії перебуває 10 поїздів, яких вистачає в обріз. А з березня 2013 року - 8, бо решта 2 стали на ремонт. Додалось електричок, чи ні, а графік їхнього руху останнім часом не покращується, а навпаки, дедалі погіршується. Наприклад, в суботу, 1 червня 2013 року, поїзди міської електрички, як і весь громадський транспорт Києва, мали курсувати по режиму робочого дня (що й підтверджували залізничники). Однак, електричка від Дарниці на Київ-пасажирський з часом відправлення о 7-10 не відправилась ні в зазначений час, ні в 7-27 (по режиму вихідного дня). Рушила вона лише о 7-37. Докладніше...

27.05.2013

Борги київської міської електрички збільшуються
   Збитки київської міської електрички збільшуються?  Інтернет-видання "Багнет" опублікувало відповідь Першого заступника генерального директора комунального підприємства "Київпастранс" Олексія Паланта на запит редакції. З відповіді можна здогадатись, які саме питання ставились журналістами: стосовно зупиночної платформи "Вишгородська" (на якій утворились провали), про затримки в русі електропоїздів, стосовно доцільності використання декількох видів пропускних систем, та інше. Не можемо не погодитись із коментарем "Багнета", що відповідь викликала ще більше запитань. Однак певні висновки з неї все-таки можна зробити. Головний із них редакція винесла в заголовок новини - київська міська електричка збиткова. Додамо, що її збитковість не скорочується, а навпаки збільшується. Якщо раніше наводились місячні збитки у розмірі 2 млн. грн., то в наведеному документі вони складають вже 3,6 млн. грн. за місяць (43,3 млн./12 міс.). Виникає питання: чи можливо досягти беззбитковості міської електрички? Докладніше...

31.01.2013

Проїзні квитки електричка-трамвай
   Проїзні квитки електричка-трамвай.  Як повідомляє Київпастранс, з 31 січня 2013 року введено платний проїзд у трамваях маршрутів №4, 5, тролейбусах маршруту №28 та прохід на станцію міської електрички «Троєщина-2». З 30 січня 2013 року починається реалізація єдиних проїзних квитків «Міська-електричка – трамвайні маршрути №4, 5, спеціальні автобусні маршрути №59, 60, 61 та тролейбусний маршрут №28» вартістю 2,00 грн. Квитки пасажири можуть придбати у касах станцій лінії швидкісного трамвая на Троєщині, станції міської електрички «Троєщина-2» та у рухомому складі трамвайного маршруту №5, автобусних маршрутів №59, 60, 61 та тролейбусного маршруту №28. Яка несправедливість! Мешканці ДВРЗ теж вимагають єдиного проїзного квитка на міську електричку і трамваї та маршрутки. Докладніше...

10.01.2013

Новини міської електрички: зимова перерва
   Новини Київпастрансу: зміни на Водохреща, міська електричка - новий розклад (pdf).  Як повідомляє веб-сайт Київпастрансу, 19 січня 2013 року (Водохреща) відповідно до пасажиропотоку буде збільшено кількість рухомого складу наземного громадського транспорту на автобусних, тролейбусних та трамвайних маршрутах. У цьому ж повідомленні сказано, що електропоїзди кільцевої міської електрички з 1 по 13 січня (включно) 2013 року курсують відповідно до графіку вихідного дня. Робота спеціальних автобусних маршрутів №№ 59, 60, 61, тролейбусного маршруту №28 та трамвайних маршрутів №№ 4, 5 узгоджена з графіком роботи міської електрички. Двотижневу зимову перерву в роботі міської електрички пасажири помітили не одразу, оскільки графік її руху останнім часом порушувався дуже часто - іноді було незрозуміло, чи це попередня електричка запізнилась на 15 хвилин, чи наступна прийшла на 5 хвилин раніше. До речі, голова КМДА Олександр Попов в листопаді 2012 року обіцяв, що незабаром на лінію міської електрички мають вийти кілька нових локомотивів. Докладніше...

16.12.2012

Борги міської електрички: "гдэ-то так сэм, восэм"
   Борги міської електрички? "Гдэ-то так - сэм, восэм..."  Останні київські снігопади підтвердили надійність такого виду транспорту, як метрополітен. Крім метро, безперебійно працювала й міська електричка, популярність якої серед киян дедалі збільшується. Разом з тим, постійно доводиться чути про заборгованість Київської міської держадміністрації перед Південно-Західною залізницею за експлуатацію й обслуговування рухомого складу. З неофіційних джерел відомо, що витрати на міську електричку щомісяця складають близько 3 млн.грн., а повертається від продажу квитків - 1 млн.грн. Інфраструктура міської електрички - ізольовані перони зі строгим пропускним режимом та налагоджена квиткова система - дозволяє майже повністю вирішити болючу проблему безбілетних пасажирів та запровадити інші заходи економії коштів. За умови, що вони робитимуться прозоро, підтримка свідомих киян гарантована. Зрештою, всі ми хочемо мати впевненість у доброму фінансовому стані та перспективах розвитку міського транспорту, яким щоденно користуємось. Докладніше...

14.11.2012

Новини міської електрички: зміна платформи на Дарниці
   Новини міської електрички: зміна платформи на Дарниці.  Пасажири міської електрички на станції Дарниця за рік звикли, що електрички на Київ-пасажирський відправляються від платформи №7, а на Київ-Петрівку - від платформи №1. З учорашнього дня: "Всі міські поїзди курсують з платформ приміського парку. Прохід до платформ здійснюється по першій береговій платформі вокзалу Дарниця, або по вулиці Привокзальній вздовж бетонного паркану". Звичайно, стало незручно, тому що треба йти приблизно на півкілометра далі від попереднього місця посадки. Та ще й не просто йти, а блукати лабіринтами вузьких платформ між загратованими парканами. Докладніше...

12.06.2012
ЧП на залізниці    Пасажири, які вранці минулого четверга прийшли на перший рейс міської електрички по станції Дарниця в напрямку Видубичів, сісти в вагони й виїхати на роботу не змогли. Диктори по радіо час від часу оголошували, що міська електричка тимчасово не ходить. Зрештою людям довелось іти на трамвай, або добиратись у центр міста чи до станцій метро маршрутками. Ті з пасажирів, що вже встигли оплатити проїзд і пройти на платформу, марно вимагали повернути їм гроші назад. В середині дня на інтернет-форумах з'явились повідомлення, що затримка руху трапилась з-за сумнозвісного корейського поїзда "Хюндай", який вранці біля платформи Видубичі поламав два пантографи і заодно зруйнував близько 200 метрів контактної мережі. Докладніше...

01.03.2012
Оскільки київська міська електричка (КМЕ) створювалась як доповнення до існуючої схеми пасажирського транспорту міста, проїзні документи для неї планувались аналогічні трамваю, тролейбусу чи метро. Тож спочатку в касах продавались абонементні квитки зеленого кольору, які повинні були компостуватись при виході на перон. Схоже, що компостери були в наявності не на всіх станціях - наприклад, на Видубичах і Дарниці їх не було. Тому контролери просто надривали ці квитки вручну. Перші квитки зображені на фото 1, позиція 1. Докладніше...

28.02.2012
У київській міській електричці ввели жетони. До кінця тижня їх почнуть продавати на всіх станціях. Проїзні на міську електричку (на місяць 95 грн., з одним видом наземного транспорту – 150 грн.) та картки на певну кількість поїздок введуть з квітня. Докладніше...

31.01.2012
У минулий четвер, 26 січня 2012 року, сайт Укрзалізниці повідомив про передачу рухомого складу міської електрички на баланс комунального підприємства "Київпастранс". Докладніше...

29.01.2012
Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, київська міська електричка продовжує працювати в борг. А Київська міська держадміністрація не поспішає його погашати. Докладніше...

25.11.2011
Київська міська електричка через півтора місяці, маршрут Видубичі-Дарниця. Докладніше...

06.10.2011

Київська міська електричка
   Київська міська електричка, поїздка "Видубичі-Дарниця".  4 жовтня 2011 року в Києві запустили кільце міської електрички. До першої черги електрички входять 13 станцій: «Київ-Пасажирський», «Видубичі», «Лівий берег», «Дарниця», «Лівобережна», «Троєщина», «Київ-Петрівка», «Зеніт», «Сирець», «Рубежівський», «Борщагівка», «Київ-Волинський» і «Караваєві Дачі». Докладніше...

Останні коментарі:

Антоніна  19.09.2017 09:17
Фото кінотеатру взято за 2010 рік. Перейменування зафіксоване у Вікіпедії (останнє редагування 7.06.2017). Читайте також "Дніпровський вояж - 3" на сайті "Ліски" .

Перейти до статті  'Завтра пройдуть громадські слухання.'

АНДРІЙ  14.09.2017 14:42
ЗАУВАЖЕННЯ СЕРГІЯ "Замучились выгонять зимой и летом лиц, без определенного места жительства". КМДА БАЖАЄ ДБАТИ ПРО КОТІВ, СОБАК БЕЗДОМНИХ, "КИЯНИН" СЕРІЙ - ЗАМУЧИВСЯ !!! ХТО ПРО БЕЗДОМНИХ ПОДБАЄ ?? ІЗ СЬОГОДНІШНІМИ ТАРИФАМИ ТАМ МОЖЕ ОПИНИТИСЬ КОЖЕН !!!

Перейти до статті  'Гостьова книга'

Людмила  14.09.2017 10:12
Щодо "підлеглості" цього об'єкту. Скоріш за все, він був на балансі або ДВРЗ (як, наприклад, стадіон та Будинок культури біля цього заводу), або трамвайного управління (це менш вірогідно). Туалет "занепав" задовго до моменту змін прав власності з відомчої до комунальної, тож про нього просто могли забути.

Перейти до статті  'Чи відремонтують туалет на кінцевій зупинці трамваю ДВРЗ?'

Антоніна Просєкова  08.09.2017 17:13
Дякую за цікавий історичний та краєзнавчий матеріал.

Перейти до статті  'О судьбе бывших кладбищ на территории современных Березняков.'